Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Outto shaman

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Outto
Fanboy
Fanboy



Posts : 1
Join date : 2009-03-08

Outto shaman Empty
PostSubject: Outto shaman   Outto shaman EmptySun Mar 08, 2009 4:32 pm

Irl Information

Namn: Markus
Ålder: 20


Ingame Information
Klass: Shaman
Spec: 0/12/59
A:Speccen blev så att jag tog det jag tyckte var viktigast pve vis i resto trädet, sen det som blev över tog jag i enhancement trädet och speccade imp water o earthshield och sen extra crit med spells.
Villig att byta spec: Ja
Har du tillgång till Ventrilo och mic: Ja
Hur kan ni kontaka mig: Via zmooass_10@hotmail.com eller ingame på Outto
Tidigare guilder: Experentia
Varför lämnade jag: Det var mest som en chill guild för mig, bara pers från pretbc vars man snackade med o gjorde lite instancer med. Och nu igår när jag dingade 80 så var då mitt mål att komma med i Six days. Sen någon vecka tillbaka då jag lämnade min ud mage.
Varför söker du till six days: Mest för att jag känner folk därifrån som varit med i Relax / LO, Men också för att ni håller ett högt tempo och gör progress.
Vad kan jag bidra till Six days: En aktiv resto shaman som gör det enklare för folk att hålla sig kvar vid liv Smile. Har dessutom all erfarenhet från alla instancer så jag har koll på vad jag gör.
Vad jag förväntar mig av six days: Jag förväntar mig att alla håller sig aktiva och har humöret uppe trots att någon kanske skulle epic faila. Och att ledningen är ok vilket jag starkt tror på.
Känner du någon i six days:Donnerwetter, lustgas. Sen är det väl säkert mer vars jag inte har sett ännu.
Gear armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Outto
A: Jag dingade igår så det är därför gearet ser ut som det gör.
Hur mycket kan du raida / Played: Kan istortsett vara med och raida alla dagar det är raid, fast ibland kanske jag tar någon dag och roar mig med annat. Played time är 70 dagar. Sen har jag ungefär 200dagar på alla gubbar samanlagt om inte mer.
Erfarenhet pve vis:

Pretbc: zg/mc/bwl/aq20/aq40/naxx 6 bossar
Tbc: kara/gruul/magtheridon/TK/mh/bt upp till council
WOTLK: OS10+25 (1 drake uppe) / Vaults 10+25 /naxx 10+25 / eye 25.

/mvh Outto
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

Outto shaman Empty
PostSubject: fint   Outto shaman EmptySun Mar 08, 2009 6:59 pm

Bra ansökan, och eftersom jag spelade med dig i relax så vet jag att du vet hur man styr din gubbe,
gearet kan va bra och jobba på, men om vi nu skulle ta in dig så kommer du bli uppgearad relativt snabbt,

ska snacka med våran shaman CL.

återkommer,
Back to top Go down
 
Outto shaman
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Eloel - SHAMAN
» 80 Resto Shaman
» shaman, stormreaver.
» Kikku: 80 Elemental Shaman
» Omgjord: Kuhl - Shaman

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: