Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Eloel - SHAMAN

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Eloel
Fanboy
Fanboy



Posts : 4
Join date : 2009-05-06

Eloel - SHAMAN Empty
PostSubject: Eloel - SHAMAN   Eloel - SHAMAN EmptyWed May 06, 2009 12:34 am

Namn: Tony
Ålder: 16
Klass: Shaman
Proffesion: Mining 450

Specc: (Tala om varför du speccat så) Resto, Speccar det för att det behövs väldigt mycket och för att då måste man vara aktiv och vara fokuserad på spelet o inte bara stå o trycka på en knapp liksom Razz Lite mera tufft

Villig att byta specc? Ja jag kan gärna byta specc ifall det behövs Smile Försöker dock få upp min gear i Elemental just nu då jag har ändå hyffsat i Enhancement

Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? Ja, Jag har hela paketet Smile
Hur kan vi kontakta dig? Antingen på min Hotmail eller på Ventrilo eller In-game Razz

Tidigare guilder? UMM, Sen vare några guilder som inte ens raidade som jag inte kommer ihåg namnen på Razz

Varför lämnade du? För att dom ställer inte upp till mina krav, jag vill kunna spela med schyssta spelare och ha en rolig tid och att jag vill kunna vara i en organiserad guild. Och så vill jag spela med lite mer erfarna spelare =)
Varför ansöker du till Six Days? För att jag har hört att det är en väldigt bra och social guild, den verkar vara bra under kontroll och det bästa av allt: DEN ÄR SVENSK!!!
Vad kan du bidra till Six Days? Jag kan hjälpa guilden med det som behövs och så hoppas jag att ni kommer ha kul att köra med mig Razz
Vad förväntar du dig av Six Days? Att den är bra och många snälla spelare i den, och att få upp lite gear om jag kan i Ulduar Razz
Känner du någon i Six Days? Ja, Jacar, Känner honom bara In-game men tycker han är väldigt schysst Smile
Gear: Armory Länk. http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Eloel

Hur mycket kan du raida?/played? Eftersom era tider är så bra så kan jag nog göra det nästan varje raid, förutom på söndag då jag måste vara pigg för skolan som börjar Razz Men snart är det ju sommarlov så då blire värsta gaming Razz

Exp pre TBC/TBC: Körde ej Pre TBC men i TBC så körde jag lite HC's och sånt, Kara ibland inga större raids.. Tycker att man borde införa Pre TBC så att det blir en stor utmaning igen att få ihop gear Razz
Back to top Go down
Greegorian
Officer
Officer
Greegorian


Posts : 81
Join date : 2009-01-10
Age : 36
Location : Sweden

Eloel - SHAMAN Empty
PostSubject: Re: Eloel - SHAMAN   Eloel - SHAMAN EmptyWed May 06, 2009 1:05 am

ganska så fin ansökan, har dock en fråga. Du säger att du inte kan raida söndagar för att du har skola på måndag och måste vara pigg. Men har du då inte skola på Onsdagar & Fredagar också?
Back to top Go down
Eloel
Fanboy
Fanboy



Posts : 4
Join date : 2009-05-06

Eloel - SHAMAN Empty
PostSubject: Re: Eloel - SHAMAN   Eloel - SHAMAN EmptyWed May 06, 2009 11:01 am

Hej, jo jag kan nog raida på söndagar också Razz Men ifall jag inte kommer vara med på en raid så kommer det troligast bli på söndagen, Men klart jag ska försöka vara med på alla raids Smile
Back to top Go down
Haisha
Guild Member
Guild Member



Posts : 21
Join date : 2009-01-10

Eloel - SHAMAN Empty
PostSubject: Re: Eloel - SHAMAN   Eloel - SHAMAN EmptyThu May 07, 2009 3:27 am

vi har nyligen tagit in 2 st resto shamaner, så jag måste tyvärr avslå ansökan.
Tack för din ansökan!
Back to top Go down
Eloel
Fanboy
Fanboy



Posts : 4
Join date : 2009-05-06

Eloel - SHAMAN Empty
PostSubject: Re: Eloel - SHAMAN   Eloel - SHAMAN EmptyThu May 07, 2009 4:03 pm

Så ni behöver inte Enhancement lr Elemental?
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

Eloel - SHAMAN Empty
PostSubject: dfg   Eloel - SHAMAN EmptyFri May 08, 2009 12:22 am

melee shaman vore fint faktist,
Back to top Go down
Eloel
Fanboy
Fanboy



Posts : 4
Join date : 2009-05-06

Eloel - SHAMAN Empty
PostSubject: Re: Eloel - SHAMAN   Eloel - SHAMAN EmptyFri May 08, 2009 3:09 pm

Aja, Jag har beslutat att jag ska sluta med wow och börja satsa på plugget nu Wink Ni får ha det så bra!
Back to top Go down
Sponsored content





Eloel - SHAMAN Empty
PostSubject: Re: Eloel - SHAMAN   Eloel - SHAMAN Empty

Back to top Go down
 
Eloel - SHAMAN
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 80 Resto Shaman
» Outto shaman
» shaman, stormreaver.
» Resto/ench Shaman
» Marsaw-Resto Shaman

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: