Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Kikku: 80 Elemental Shaman

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Kikku
Fanboy
Fanboy



Posts : 1
Join date : 2009-04-28

Kikku: 80 Elemental Shaman Empty
PostSubject: Kikku: 80 Elemental Shaman   Kikku: 80 Elemental Shaman EmptyTue Apr 28, 2009 10:32 pm

Namn: Daniel Andersson IRL - Kikku In-game

Ålder: 17

Klass: Shaman

Proffesion: Herbalism Inscription (450/450)

Specc: (Tala om varför du speccat så) http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Shattered+Hand&n=Kikku&group=1 - Alla talents som kan tänkas användbara är inkluderade i speccen & har endast tagit dem som är av störst behov.

Villig att byta specc? Självfallet.

Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? Ja

Hur kan vi kontakta dig? Via MSN - Rhelikor@hotmail.com, Eller In-game (Kikku eller Kyuu)

Tidigare guilder? Inga nämnbara PVE guilder.

Varför lämnade du? PvP inriktad guild vilket känns meningslöst med tanke på aktivitetsbrist.

Varför ansöker du till Six Days? Har blivit hänvisad att göra en ansökan här då behovet av Elemental Shamans tydligen har uppstått i Six Days, har några kontakter där som jag raidat med tidigare så även trevliga personer som vore en anledning att ansöka.

Vad kan du bidra till Six Days? Min erfarenhet & det jag kan få fram utav min class.

Vad förväntar du dig av Six Days? Förväntar mig ej mer än ni kan erbjuda, Raid spots vore väl det vanligaste man kan be om antar jag, Men finns det ej plats så gör det ej det, En trevlig atmosfär uppskattas även. Smile

Känner du någon i Six Days? Känner väl Fulic, Psylinusa & Sidledsoscar

Gear: Armory Länk. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=shattered+hand&n=kikku

Hur mycket kan du raida?/played? Jag kan raida enligt alla era tider men vill hålla mig inom en relativ tidslinje vid utökad raid tid. dvs helst ej senare än... 23:30 möjligtvis då jag inte vill förstöra min dygnsrytm eftersom det kommer påverka min vardag. Under helgdagar är detta ej ett problem å andra sidan. ( Time played = 63 days varav 28 är på 80. )

Exp pre TBC/TBC Har raidat allting pre-tbc & allting utom Sunwell Plateau i TBC, även raidat allting hittills i WOTLK bortsett från ulduar 25, har raidat fram till Assembly of Iron i Ulduar dock (Auriaya & Kologarn inkluderade)

Tack för mig & hoppar på ett relativt snabbt svar, vad än svaret är -- MVH Kikku
Back to top Go down
Haisha
Guild Member
Guild Member



Posts : 21
Join date : 2009-01-10

Kikku: 80 Elemental Shaman Empty
PostSubject: Re: Kikku: 80 Elemental Shaman   Kikku: 80 Elemental Shaman EmptyTue Apr 28, 2009 10:48 pm

ska väl gå att få in en ele shaman, är ju alltid välkommet bland casters! jag har lite åsikter om vissa gems men det kan vi ta ingame. håll dig inne så kontaktar jag dig
Back to top Go down
 
Kikku: 80 Elemental Shaman
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Droj: Elemental Shammy
» 80 Resto Shaman
» Outto shaman
» shaman, stormreaver.
» Eloel - SHAMAN

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: