Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Ansökning till <Six Days>

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Creativez
Fanboy
Fanboy



Posts : 1
Join date : 2009-02-25

Ansökning till <Six Days> Empty
PostSubject: Ansökning till <Six Days>   Ansökning till <Six Days> EmptyWed Feb 25, 2009 3:07 am

Namn: Markus johansson (Creativez)
Ålder: 17
Klass: Human Deathknight
Proffesion:
Specc: Blood, jag tycker det är hyfsat i pvp och pve, Man han heala sig och får mycket spells som är bra för klassen.
Villig att byta specc? om guilden vill att jag ska byta specc av en anledning som: Raid och dungenons.
Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? Ja det har jag.
Hur kan vi kontakta dig? genom msn
Tidigare guilder? var med i guilden <Saints of sweden> från lvl 67 och innan startade jag och 2 kompisar en guild som hete RWAR IM A SHARK.
Varför lämnade du? RWAR IM A SHARK: alla mina kompisar började på Vek'nilash som horde folk började lämna så en member som ville va GM efter jag Leavat. <saints of sweden> Blev 80:) vill köra mycket raids och hcs, men saints var en lvling guild.
Varför ansöker du till Six Days? För att members från Six days har inspirerat mig om guilden, Raidar mycket och är mycket aktiva.
Vad kan du bidra till Six Days? allt som krävs.
Vad förväntar du dig av Six Days? jag förväntar väl mig inget specielt, men att alla är schyssta och mycket raids och ha kul:)
Känner du någon i Six Days? nej jag känner ingen irl i six days men skulle gärna vilja.
Gear: Armory Länk.http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Creativez
Hur mycket kan du raida?/played?Alla dagar från sön till sön. om inte ngn viktig familje sak kommer imellan, men då meddelar jag det.
Exp pre TBC/TBC: Körde på server Chamber of aspect, hade en 70 warr som hade full epic. Gick Zulaman och Kara bl.a hade tank och pvp och pve gear. Hade erfarenheter under TBC tiden. Hoppas jag kan joina guilden. MVH Wink
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

Ansökning till <Six Days> Empty
PostSubject: hmm   Ansökning till <Six Days> EmptyWed Feb 25, 2009 7:13 pm

Tyvärr, ditt gear räcker inte till 25 manna, plus att ulduar kommer snart så vi måste se till att alla kan bidra med dps i våra raids,

tack för din apply och gl
Back to top Go down
 
Ansökning till <Six Days>
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 80 warlock ansökning!
» ansökning, warrior tank.
» fest hos hennke :D
» Musik till sarth +3drakes låtar tack!?:D
» Maerkan Frost/unholy DW dps respecc kanske kommer till den nya patchen !

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: