Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Maerkan Frost/unholy DW dps respecc kanske kommer till den nya patchen !

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Maerkan
Fanboy
Fanboy



Posts : 2
Join date : 2009-03-26

Maerkan Frost/unholy DW dps respecc kanske kommer till den nya patchen ! Empty
PostSubject: Maerkan Frost/unholy DW dps respecc kanske kommer till den nya patchen !   Maerkan Frost/unholy DW dps respecc kanske kommer till den nya patchen ! EmptyThu Mar 26, 2009 7:18 pm

Namn:Marcus Nilsson
Ålder: 16
Klass:Dk
Proffesion:Mining
Specc: (Tala om varför du speccat så)jag har speccat så för jag ville ha nån unik specc för åt alla håll man ser så ser man antingen en dk blood eller en dk unholy. tänkte vara lite unik för det inte är så jättemånga dk's som spelar DW
Villig att byta specc?Ja det e klart har prövat alla speccs och inte funnit nåt problem med nån av dom. men DW enligt mig är roligare då Smile
Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic?Japp , ska nog köpa ny Headset till sommarn för vissa säger att det är problem med mina ..
Hur kan vi kontakta dig?Antingen Msn eller ingame e nästan alltid inne på Maerkan
Tidigare guilder? sacrificed , falasse Numea.
Varför lämnade du?Kände att jag inte fick vara med i raids.
Varför ansöker du till Six Days?Hört det är en bra guild med mycket progress i alla raids som finns i nuvarande läge.
Vad kan du bidra till Six Days?Glatt humör och en dps som ni inte kommer klaga på i första hand :D
Vad förväntar du dig av Six Days?Inga p12or som sitter och skriker på alla om man skulle whipa på nån boss i naxx eller sarth+drakar ^^ vill att vi ska ha det så roligt som möjligt fastän det inte går så bra nån gång.
Känner du någon i Six Days?Nej.
Gear: Armory Länk.http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Maerkan
Hur mycket kan du raida?/played?jag kan raida alla dagar från 17.00 till 23.00. på fredagar&lördagar så finns det inga gränser :D
Exp pre TBC/TBC. Ingen.
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

Maerkan Frost/unholy DW dps respecc kanske kommer till den nya patchen ! Empty
PostSubject: sdf   Maerkan Frost/unholy DW dps respecc kanske kommer till den nya patchen ! EmptyThu Mar 26, 2009 9:58 pm

tack för din ansökan, återkommer med svar
Back to top Go down
Maerkan
Fanboy
Fanboy



Posts : 2
Join date : 2009-03-26

Maerkan Frost/unholy DW dps respecc kanske kommer till den nya patchen ! Empty
PostSubject: Re: Maerkan Frost/unholy DW dps respecc kanske kommer till den nya patchen !   Maerkan Frost/unholy DW dps respecc kanske kommer till den nya patchen ! EmptyFri Mar 27, 2009 10:30 pm

hehe Okaj :D
Back to top Go down
Sponsored content





Maerkan Frost/unholy DW dps respecc kanske kommer till den nya patchen ! Empty
PostSubject: Re: Maerkan Frost/unholy DW dps respecc kanske kommer till den nya patchen !   Maerkan Frost/unholy DW dps respecc kanske kommer till den nya patchen ! Empty

Back to top Go down
 
Maerkan Frost/unholy DW dps respecc kanske kommer till den nya patchen !
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Unholy/blood deathknight.
» 80 Frost/fire Mage
» Frost/fire Mage
» fest hos hennke :D
» Ansökning till <Six Days>

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: