Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 ansökning, warrior tank.

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Cevitron
Fanboy
Fanboy



Posts : 2
Join date : 2009-03-02

ansökning, warrior tank. Empty
PostSubject: ansökning, warrior tank.   ansökning, warrior tank. EmptyMon Mar 02, 2009 1:58 am

Namn: Anton, character name Cevitron.

Ålder: 19

Klass: Warrior

Proffesion: Enchanting & Engineering (still in progress)

Specc: Protection, vilken jag anser är den roligaste speccen som warrior Smile

Villig att byta specc? Självklart, kan dock inte påstå att mitt dps gear är av hög kvalité.

Ventrillo: Jag har tillgång till både ventrilo och är en stolt ägare av en mic Wink

Hur kan vi kontakta dig? Antingen genom ett svar på denna post eller så kan ni alltid skicka en whisper in-game för ytterligare information eller frågor.

Tidigare guilder? Är nyflyttad till Shattered Hand så har inte hunnit varit medlem i någon guild än. Var dock grundare av guilden jag clearade all content förutom malygos och sartharion 3D med på min förra realm, Bladefist.

Varför lämnade du? Lämnade min förra realm i brist på progressande guilder och folk i största allmänhet Razz Och har ett par vänner som spelar här på Shattered Hand. Antar att ni förstår vart jag vill komma Wink

Varför ansöker du till Six Days? Eftersom jag är ny till realmen har jag spenderat min första vecka att leta efter en trevlig och lovande guild nu inför ulduar patchen. Har haft funderingar på att ansöka hit och när jag såg i trade att ni letade nya och fräscha medlemmar till guilden tänkte jag inte missa min chans Wink

Vad kan du bidra till Six Days? Är alltid fokuserad och gör mitt bästa på raider, vare sig det är progress- eller farm raider och är alltid villig att hjälpa Smile

Vad förväntar du dig av Six Days? En underbar tid att tillbringa i både i och utanför nuvarande och kommande raid content.

Känner du någon i Six Days? Tyvärr inte.

Gear: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Cevitron

Hur mycket kan du raida?/played? Kan för nuvarande följa med på alla raider jag behövs till eftersom jag inte längre har några studier förrän till hösten. Har 31 dagar played på warriorn som jag gjorde just för att raida med i Wotlk. Har även en druid som jag spelade på i preTBC och TBC som då har 116 dagar played.

Exp pre TBC/TBC: Clearade all preTBC content och upp till Black Temple i TBC.
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

ansökning, warrior tank. Empty
PostSubject: hmm   ansökning, warrior tank. EmptyTue Mar 03, 2009 12:45 am

jag snackar med dig imorgon.
Back to top Go down
 
ansökning, warrior tank.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Zoa- Tank warrior
» Dardel warrior Tank
» 80 warlock ansökning!
» Ansökning till <Six Days>
» Phobiah - 80 DK Tank

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: