Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 80 Fury Warrior

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Zeriona
Fanboy
Fanboy



Posts : 1
Join date : 2009-02-23

80 Fury Warrior Empty
PostSubject: 80 Fury Warrior   80 Fury Warrior EmptyMon Feb 23, 2009 6:04 pm

Namn:Fredrik / Zeriona in-game
Ålder: 18
Klass: Warrior
Proffesion: Blacksmithing(445) & Minning(450), (har JC(450) / enchanting(440+) på en alt).
Specc: (Tala om varför du speccat så) 19/52/00 då jag vill ha en bra PvE DPS specc (har iofs planer på att respecca 18/53/00 flytta en point från Anger Management till Improved Berserker rage).
Villig att byta specc? Jag kan tänka mig att byta specc (har dock ingen prot gear atm).
Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? Jag har vt och tillgång till mic.
Hur kan vi kontakta dig? In-game (på Zeriona eller Shiler) eller pma på forumet.
Tidigare guilder? SN(pre-TBC), FTA(pre-TBC & TBC), Symbiosis - EU Hellscream (TBC), Abolesco/Non Fiction (Wotlk).
Varför lämnade du? SN dog och återskapades som FTA vilket jag lämnade pga av olika problem (var en hel del strul i slutet). Jag lämnade Symbiosis för att jag ville spela på SH igen där jag har en del irl polare.
Varför ansöker du till Six Days? Jag ansöker till Six Days för att jag vill ha en trevlig och bra guild att raida med.
Vad kan du bidra till Six Days? Jag är inte rädd för repairs och är alltid redo att ta med mig pots/food eller andra saker som kan hjälpa till. Gillar även utmaningarna i wow.
Vad förväntar du dig av Six Days? Jag förväntar mig en guild som vill "progressa" och ha skoj.
Känner du någon i Six Days? Nej.
Gear: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Zeriona
Har nooble deck jag ska lämna in nästa gång jag kan(Upptäkte jag har loggat ut med PvP trinket equipat men i den sloten har jag annars http://www.wowhead.com/?item=37166 ).
Hur mycket kan du raida?/played? Jag kan raida ganska mycket, mycket är beroende av prov osv. men jag kan hålla uppe 80% attendence.
Exp pre TBC/TBC:
I pre-TBC och TBC spelade jag på min hunter Pelekanen, i pre-TBC cleara cleara jag upp till C'thun i AQ40 och i naxx spider wing, Instructor Razuvious och Noth the Plaguebringer. I TBC clearade jag allt inkl. KJ pre-hp nerf.


Last edited by Zeriona on Mon Feb 23, 2009 9:41 pm; edited 3 times in total
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

80 Fury Warrior Empty
PostSubject: mmm   80 Fury Warrior EmptyMon Feb 23, 2009 8:24 pm

Bra ansökan, fin exp, tyvärr är armoryt nere så ser inte din gear:P
anars ser detta väldigt bra ut, ska prata mer med våran CL och så hör vi av oss.

har du några frågor ere bara att /w sakk


tack
Back to top Go down
 
80 Fury Warrior
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» ansökning, warrior tank.
» Warrior
» Uncleles, Warrior
» Theero, warrior
» Zoa- Tank warrior

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: