Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Warrior

Go down 
2 posters
AuthorMessage
snyggmoa
Fanboy
Fanboy



Posts : 1
Join date : 2009-03-13

Warrior Empty
PostSubject: Warrior   Warrior EmptyFri Mar 13, 2009 11:07 pm

Hej jag vet att sakk har sagt att det e fullt på warriors men man kan ju alltid hoppas Smile

Namn: Snyggmoa eller Pontus irl ^^
Ålder:18 somrar
Klass: Warrior
Proffesion: BS/Mining 450/450
Specc: Tank atm. 12/7/52 Och varför ja. för enligt mig var det det bästa speccet för tank
Som dps har jag 19/52/0 samma anledning som tank. Har 3,9k ap och 38%kritt i dps gear. och e expertise och hit cappad.
Villig att byta specc? Ja jag gillar båda att tanka och dps. dock har jag mycket bättre gear i dps.
Ventrillo: Klart. gammal cs spelare så^^
Hur kan vi kontakta dig? Ingame eller här. kommer kolla sidan tills den blir deniad eller inte.
Tidigare guilder? firman
Varför lämnade du? Blev kickad pga att jag hamlade i voidzones och blev träffad av flamewall på sath med drakar uppe pga att jag försökte ta aggro på mobbs som var på healers... väldigt mysko...
Varför ansöker du till Six Days? Vill vara med i en hardcore guild.... och sen pratade jag men en trevlig killa från sixdays. Ergeny..
Vad kan du bidra till Six Days? Dps antagligen. Gratis BS. Eller tanking.
Vad förväntar du dig av Six Days? Progress och rättvisa!!!!
Känner du någon i Six Days? Nej
Gear: Armory Länk. armory nere... kommer adda här snart... men i dps full lvl 213 gear utom bälte . I tank gear. 3 blå saker och har bara dps ringar.
Hur mycket kan du raida?/played? som det ser ut nu. varje dag efter 17:00 tiden. tills jag lägger mig. som e när jag känner för de.
Exp pre TBC/TBC Okej... För att vara ärlig.. blev 70 typ 3 veckor innan WOTLK. men har gjort kara gruul SCC. fast även fast det var puggs så downade vi allt snabbt. så av progress har jag bara sath med drakar som exp.
Back to top Go down
Fearalot
Officer
Officer



Posts : 20
Join date : 2009-01-10

Warrior Empty
PostSubject: Re: Warrior   Warrior EmptySat Mar 14, 2009 3:12 am

Vi kan tyvär inte ta in fler warriors, har redan för många. Men lycka till o hitta en ny guild.
Back to top Go down
 
Warrior
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» ansökning, warrior tank.
» Uncleles, Warrior
» Theero, warrior
» 80 Fury Warrior
» Zoa- Tank warrior

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: