Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 80 Rogue dedi

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Dirtdust
Fanboy
Fanboy



Posts : 3
Join date : 2009-02-19

80 Rogue dedi Empty
PostSubject: 80 Rogue dedi   80 Rogue dedi EmptyThu Feb 19, 2009 8:00 pm

Namn: Fredrik / Dirtdust in-game

Ålder: 19 år

Klass: Rogue

Proffesion:Enchating ( ring enchant ) + Jewelcrafting ( 450 )

Specc: 15/51/5 Ja, jag har alltid suttit på forum samt stått vid en dummy rätt länge nu i Wotlk och testar olika saker men har inte de som är gear krävande för så mycket annat. Men den här fist combat rupture rotation speccen är den speccen för mig just nu.

Villig att byta specc? Självklart, vem vet den här speccen kanske är usel när t8 kommer.

Ventrillo: Jag har tillgång till ventrilo Mix + 3.0 Har fungerande headset med mikrofon

Hur kan vi kontakta dig? Ja, in-game Nick : Dirtdust eller pma mig på hemsidan.

Tidigare guilder? Loot hunter inc sen var de någon annan på Sh när de var classic wow vilket jag inte minns. Vi flydde ju till servern Genjuros om ni nu spelade här på den tiden. Spelat i Equilibrium + Celebrity på Horde sidan servern Balnazzar Celebrity var ett par nötande satar men de var kul när vi var som bäst i bc så var vi typ som rivaler mot Nihilum tror vi smiska ner Vashj 9 eller iallafall top 15 i världen. Finns olika anledningar till att jag lämna dels att dom bytte server samt att jag fick en skuld på 40 000 som skulle jobbas av fort som ....... Sen nu lirar jag i en kompisguild bara Dieffs men ingen stor lust att bära 8-9 personer genom 10 manna naxx varje vecka. Och PuG's är inte min favorit.

Varför lämnade du? Lämnar för att jag vill tillbringa min tid med ett gäng personer som är mer dedikerade och vill köra nya events och döda bossar.

Varför ansöker du till Six Days? Verkar vara ett par sköna lirare snackade lite med en kille in-game och han förklarade lite hur ni funkade och sådär.

Vad kan du bidra till Six Days? Jag kan bidra med snabbtlärande och jag gör de en rogue ska göra. Eventuellt gems + noob enchants.

Vad förväntar du dig av Six Days? Ett par personer som vill nå liknande mål som mig in-game

Känner du någon i Six Days? Nej inte vad jag vet, kanske någon old school som poppar upp där som man känner igen men inte vad jag vet.

Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Dirtdust Jag raidade på Dragonmaw med den här gubben ett tag när Wotlk kom igång men sen flytta jag hit för svenska guilder samt några kompisar : )

Hur mycket kan du raida?/played? på den här gubben har jag 71 days played sen i juni 2008.

Exp pre TBC/TBC Classic : Mc-Naxx spider wingen nere sen noth och lite sådär på 40 manna. Har för mig att vi fick ner Patchwerk också. The burning crusade : Gruul-Kj död dock som Hunter + KJ dog efter hp nerf men annars allt innan. Larviga saken blizzard gjort Imo : )
Wrath of lich king : De är Naxx 10 . 25 manna : Både Naxx och Malygos har achievement för både och. Aldrig prövat på 10 manna malygos.
Back to top Go down
Dirtdust
Fanboy
Fanboy



Posts : 3
Join date : 2009-02-19

80 Rogue dedi Empty
PostSubject: Re: 80 Rogue dedi   80 Rogue dedi EmptyThu Feb 19, 2009 8:16 pm

Jag glömde självklart vilka dagar jag kan raida men de är 15.00 - 01.00 vardag ungefär. Förutom vissa fredagar eller lördagar kan tillbringas utomhus på något dansgolv eller så : ) Annars varjedag dom där tiderna
Back to top Go down
knorrelini
Member
Member



Posts : 6
Join date : 2009-01-11

80 Rogue dedi Empty
PostSubject: Re: 80 Rogue dedi   80 Rogue dedi EmptyThu Feb 19, 2009 8:24 pm

Du verkar vara en dedikerad spelare, precis vad vi behöver. Fin application också, kontaktar dig ingame.
Back to top Go down
Sponsored content





80 Rogue dedi Empty
PostSubject: Re: 80 Rogue dedi   80 Rogue dedi Empty

Back to top Go down
 
80 Rogue dedi
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Nachtak cobat rogue
» Hëroine 80 rogue
» Rogue apply.
» Kresy rogue application
» awaké rogue apply

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: