Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Kresy rogue application

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Kresy
Fanboy
Fanboy



Posts : 2
Join date : 2009-01-30

Kresy rogue application Empty
PostSubject: Kresy rogue application   Kresy rogue application EmptyFri Jan 30, 2009 2:09 am

Namn: Kresy / Mikey IRL
Ålder:24
Klass:Rogue

Proffesion:Mining 450 Engineering 442

Specc: Combat swords just nu , leker runt lite medans ja letar guild

Villig att byta specc? Byter till det som är bäst för guildens progress såklart

Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? Självklart

Hur kan vi kontakta dig? in game eller pm här för msn mail etc

Tidigare guilder? Spelat på en annan av mina charrs som ja tankat naxx 10 och 25 med men har nu tröttnat och kommer att spela på denna rogue

Varför ansöker du till Six Days? Såg eran sökning i dalaran snacka lite med personen i fråga och de verkade intressant

Vad kan du bidra till Six Days? Ja är alltid redo att raida har spelat wow sen första releasen, klarar att whipa för progress är mogen etc

Vad förväntar du dig av Six Days? En guild att raida med och ha kul med de är väl det allt går ut på ? ^^
Känner du någon i Six Days? Nej

Gear: Armory Länk. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Kresy

Hur mycket kan du raida?/played? Spelar dagligen så ja kan i stort sett alltid raida när de finns plats för mig

Exp pre TBC/TBC Clearat allt utom naxx 40 pre tbc där va ja med ca 75 %

Edit : Har inte super gear men farmar badges atm medans ja letar guild , har alltid med mig pots flasks och food för att maximera min prestation , Hoppas min Xp kan bära upp lite mot mitt gear What a Face
Back to top Go down
Kresy
Fanboy
Fanboy



Posts : 2
Join date : 2009-01-30

Kresy rogue application Empty
PostSubject: Hmmm   Kresy rogue application EmptyFri Jan 30, 2009 6:46 pm

När kan man få ett svar eller åtminstonde ett preliminär besked så man vet om man ska vänta eller vända sig till nån annan guild
Back to top Go down
Wikipedia
Member
Member



Posts : 16
Join date : 2009-01-14

Kresy rogue application Empty
PostSubject: Re: Kresy rogue application   Kresy rogue application EmptySun Feb 01, 2009 9:06 pm

Tyvärr är vi rätt så packade på melee och ifall vi skulle ta in en till rogue så har vi redan en på kö. Jag tar kontakt med dig ingame ifall situationen ändras.
Back to top Go down
Sponsored content





Kresy rogue application Empty
PostSubject: Re: Kresy rogue application   Kresy rogue application Empty

Back to top Go down
 
Kresy rogue application
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Nachtak cobat rogue
» Hëroine 80 rogue
» 80 Rogue dedi
» Rogue apply.
» awaké rogue apply

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: