Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Rogue apply.

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Naív
Member
Member



Posts : 19
Join date : 2009-03-10

Rogue apply. Empty
PostSubject: Rogue apply.   Rogue apply. EmptyTue Mar 10, 2009 10:50 pm

Namn: Filip Bogren/ Naív
Ålder:17
Klass:Rogue
Proffesion:Lw och Skinning, Skinning har jag valt pga av att man kan tjäna bigga pengar ^^
Specc: (Tala om varför du speccat så) Mutilate spec 51/13/5 jag har valt denna spec pga av att det är den ultimata dagger specen just nu, varför jag har specat just så här är pga att man kan på ett lätt sätt alltid refresha slice and dice som ger en grym skada om man ständigt har den uppe.
Villig att byta specc? Självklart, jag är alltid villig att byta spec.
Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? Japp det har jag Razz
Hur kan vi kontakta dig? Genom Mail eller whisper jag är ofta online så det borde inte var något problem att få kontakt med mig.
Tidigare guilder? Öppen Älgbåge splittrades tyvärr då drog jag tillbaka till mina polares guild Fallase Numea.
Varför lämnade du? Våran raid progression är dålig för att vissa slackar mycket i raidsen och inte fokuserade och är bara allmänt dåliga på att raida.
Varför ansöker du till Six Days? För att jag har hört bra rykten om er och jag vill hitta en seriös och bra raiding guild.
Vad kan du bidra till Six Days? Dps,kakor,skratt,aktivivetet
Vad förväntar du dig av Six Days? Att ni alltid ger ert bästa och har bra kontroll på guilden och raidsen och förväntar mig att ni har bra teamwork.
Känner du någon i Six Days? Nepp.
Gear: Armory Länk. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Na%C3%ADv
Hur mycket kan du raida?/played? Jag kan raida de flesta dagarna i veckan: Onsdag,torsdag,fredag,lördag,söndag men oftast drar jag ut på fredagar eller lördagar.
Exp pre TBC/TBC: I pretbc tog jag hela Molten Core+ hela Blackwing Lair. I tbc tog jag hela Bt,Mh,ssc,tk och 2 bossar i SWP.
Back to top Go down
Wikipedia
Member
Member



Posts : 16
Join date : 2009-01-14

Rogue apply. Empty
PostSubject: Re: Rogue apply.   Rogue apply. EmptyWed Mar 11, 2009 12:17 am

Ser bra ut, tyvärr är armory nere och jag vill kolla lite vad de andra officers säger.
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

Rogue apply. Empty
PostSubject: fint   Rogue apply. EmptyWed Mar 11, 2009 1:33 am

snacka med Sakk eller Kioskmongo ingame
Back to top Go down
Sponsored content





Rogue apply. Empty
PostSubject: Re: Rogue apply.   Rogue apply. Empty

Back to top Go down
 
Rogue apply.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» awaké rogue apply
» Apply
» Hëroine 80 rogue
» 80 Rogue dedi
» Nachtak cobat rogue

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: