Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Purjolôken Protection Paladin

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Purjolôken
Fanboy
Fanboy



Posts : 2
Join date : 2009-03-26

Purjolôken Protection Paladin Empty
PostSubject: Purjolôken Protection Paladin   Purjolôken Protection Paladin EmptyThu Mar 26, 2009 7:01 pm

Namn: Anton Johansson

Ålder: 16 snart 17

Klass: Paladin

Proffesion: Har jewelcrafting och mining på låg skill atm, fokuserar mest på mitt gear och lägger pengar och tid på det istället för tillfället. Såfort jag får lite tid över så är det prioritet 1.

Specc: Protection 0\63\8. Jag har testat en massa olika speccs men detta är nog det jag har trivts bäst som.

Villig att byta specc? Är villig att byta till vad ni än behöver i raids, men jag har ju såklart inte gear i allt. Spelar helst som protection dock Smile

Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? Självklart. Jag är inte heller rädd för att prata utan jag är himla pratglad men jag håller käft så mycket jag kan:)

Hur kan vi kontakta dig? Föredrar kontakt in-game eller via reply på forumet.

Tidigare guilder? Har lirat i Norrlands Guld en lång tid under TBC.

Varför lämnade du? Några veckor innan WotLK släpptes disbandade NG och jag miggade server, därmed missade jag en plats när guilden återförenades.

Varför ansöker du till Six Days? Jag är inte den personen som nöjer mig med "det sämsta" utan jag vill få ut så mycket jag bara kan ur det jag gör och det tror jag att jag kan få från Six Days. Six Days är ett guild som jag har hört mycket bra saker om och ni verkar seriösa och trevliga.

Vad kan du bidra till Six Days? Jag bidrar aldrig med dålig stämning under raidtid eller utanför raidtid. Jag är van vid att whipa på bossar i princip hur länge som helst och tappar aldrig humöret och tålamodet.

Vad förväntar du dig av Six Days? Jag vill ha skoj när jag raidar samtidigt som jag vill köra på en hög nivå med shyssta och mogna spelare.

Känner du någon i Six Days? Tyvärr inte, men jag hoppas att jag kan lära känna er Smile

Gear: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Purjol%C3%B4ken

Hur mycket kan du raida?/played? Jag kan raida alla dagar utom Måndag-Tisdag då jag har träning. Om jag någon gång inte skulle kunna dyka upp på en raid, då får ni reda på det i god tid!

Exp pre TBC/TBC: Lirade inte pre-tbc. I TBC tog jag ner allt utom Sunwell Plateau där jag var med och tog ner cirka 30% med Norrlands Guld

Tack för att ni tog er tiden att läsa denna apply!

- Purjolôken
Back to top Go down
Gimps
Guild Member
Guild Member



Posts : 23
Join date : 2009-01-13

Purjolôken Protection Paladin Empty
PostSubject: Re: Purjolôken Protection Paladin   Purjolôken Protection Paladin EmptyThu Mar 26, 2009 7:34 pm

Tack för en fin ansökan, men vi har tyvärr fullt med paladiner. Men du är välkommen att söka igen om läget skulle ändras.
Back to top Go down
Purjolôken
Fanboy
Fanboy



Posts : 2
Join date : 2009-03-26

Purjolôken Protection Paladin Empty
PostSubject: Re: Purjolôken Protection Paladin   Purjolôken Protection Paladin EmptyThu Mar 26, 2009 7:52 pm

Tack för snabbt svar! Synd att ni inte behöver paladiner Smile Kommer självklart att göra en apply senare om jag inte har hittat något Smile

Tack!
Back to top Go down
Sponsored content





Purjolôken Protection Paladin Empty
PostSubject: Re: Purjolôken Protection Paladin   Purjolôken Protection Paladin Empty

Back to top Go down
 
Purjolôken Protection Paladin
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» protection paladin
» Holy Paladin, Claskent
» Prot paladin
» Lychnitis - Ret paladin
» Avriss- Holy paladin

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: