Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Holy Paladin, Claskent

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Claskent
Fanboy
Fanboy



Posts : 1
Join date : 2009-03-30
Age : 33
Location : Hökerum

Holy Paladin, Claskent Empty
PostSubject: Holy Paladin, Claskent   Holy Paladin, Claskent EmptyMon Mar 30, 2009 1:14 am

Namn: Johan Nilsson
Ålder: 18
Klass: Paladin
Proffesion: Mining och Jewelcrafting 428 i skill
Specc: (Tala om varför du speccat så) Jag har speccat holy för att det är roligast enligt mig, har speccat så att ja får ut så mycket crit som möjligt
Villig att byta specc? Ja jag kan tänka mig att specca om har tank gear från naxx 10 man och väldigt lite Ret gear
Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? ja
Hur kan vi kontakta dig? Ni kan skriva till mig ingame till Claskent eller till bror min fulic.
Tidigare guilder?Final Call
Varför lämnade du? Final Call merga med Umm och de sa att ja inte fick plats.
Varför ansöker du till Six Days? Vill ha en bra och satsande guild som har bra progress och de vet ja att ni har.
Vad kan du bidra till Six Days? Vet inte riktigt vad ja kan bidra med, Heals kanske. Är ju ofta online och mycket hjälpsam.
Vad förväntar du dig av Six Days? Bra raider och bra progress
Känner du någon i Six Days? Ja de gör ja fulic, Sidledsoscar och Maink
Gear: Armory Länk.http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Claskent
Hur mycket kan du raida?/played? Ja kan raida i varje dag mellan 17:00 till efter 00:00 kan ju dra över om ja måste. Min playtime är 24 Dagar.
Exp pre TBC/TBC Har aldrig raidat Pre tbc och i Tbc med denna charen men har väl gjort Kara, Mag, Grul och Zulaman på min andra char, Började levla denna charen fort som attans när Wotlk kom.
Hälsningar Johan.
Back to top Go down
Gimps
Guild Member
Guild Member



Posts : 23
Join date : 2009-01-13

Holy Paladin, Claskent Empty
PostSubject: Re: Holy Paladin, Claskent   Holy Paladin, Claskent EmptyMon Mar 30, 2009 8:27 am

Tack för ansökan, men vi har tyvärr fullt med paladiner.
Back to top Go down
 
Holy Paladin, Claskent
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Avriss- Holy paladin
» Kaziar Holy/retri Pala.
» Purjolôken Protection Paladin
» protection paladin
» Prot paladin

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: