Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Frost/fire Mage

Go down 
+2
Sakk
Game
6 posters
AuthorMessage
Game
Member
Member



Posts : 7
Join date : 2009-02-09

Frost/fire Mage Empty
PostSubject: Frost/fire Mage   Frost/fire Mage EmptyTue Mar 24, 2009 4:47 pm

Har sökt tidigare men hade sämre gear och Xp.. Varit fullt sedan dess.. Såg att ni kickat min polare och att ni endast har 3 mages i guillet så tänkte försöka ytterligare en gång:)

Kan kolla armory-länken för har skett lite uppdateringar sen sist.. Speccar om ifall det behövs etc. :D Så här såg den tidigare ansökningen ut.. använder den igen för det mesta stämmer ^^





Namn: Devon , GameNWatch in game

Ålder:21

Klass:Mage

Proffesion: Superkass Enchant.

Specc: frost/fire.
Har speccat så här enbart för DPS:n. Särskilt under längre boss fighter.
Med talants som ger mana-regen, tickande damage under tid etc.
Gör att Magen både har bra dps och manan inte tar slut allt för enkelt.
Improved blizzard och shatter vid vissa bossar då det kan behöva kite:as.. exempelvis Gluth..

Villig att byta specc?
Självklart

Ventrillo: Givetvis.

Hur kan vi kontakta dig?
In game, mail, msn, tele om det behövs?=P

Tidigare guilder?
Fatalis på Servern Ragnaros. Sen massa oseriösa guilder som inte är värda att nämna.

Varför lämnade du?
Uppehåll i spelandet.

Varför ansöker du till Six Days?
Jag vill vara med i en seriös guild där jag kan utvecklas som spelare.


Vad kan du bidra till Six Days?
Förmodligen inte den spelglädjen Six days kan bidra till mig. Men kommer göra allt för att utföra saker och ting rätt.

Vad förväntar du dig av Six Days?
Roligare att logga in på Wow.

Känner du någon i Six Days?
Inte för tillfället.. Försöker roffa åt mig polaren facepunchers förra plats^^

Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Gamenwatch
Vill hemskt gärna upgrade:a mig själv=)

Hur mycket kan du raida?/played?
Ganska mycket. Pluggar bara för tillfället. Innebär på sin höjd 6 timmar i veckan som går åt lektioner. Så är fri alla raid dagar

Exp pre TBC/TBC
Innan Wotlk och Tbc har jag varit med och flertal gånger raidat Onyxia, Mc, Bwl,Zg, Aq 20 /40. Blev sedan av med mitt account, börja ett nytt och nu är jag här. Eftersom jag personligen tycker att exempelvis Aq 40 är så mycket svårare än det mesta jag varit med om i Wotlk så ska det inte vara några problem. Kan spelet bra.

Tack för tillfället
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

Frost/fire Mage Empty
PostSubject: fint   Frost/fire Mage EmptyTue Mar 24, 2009 6:53 pm

bra ansökan "igen" Smile
jo facepuncher vart hackad tydligen och kommer troligtvis få tebax sin gubbe,

våra mages vi har i guilden atm har en väldigt hög standard, och jag kommer förvänta mig desamma av dig om du nu kommer in.

ska ta ett snack med folket, och sen återkommer jag
Back to top Go down
Incarcani
Loyal
Loyal



Posts : 32
Join date : 2009-02-03
Age : 33
Location : Vänersborg

Frost/fire Mage Empty
PostSubject: Re: Frost/fire Mage   Frost/fire Mage EmptyTue Mar 24, 2009 7:17 pm

Säger som förra gången ffb bör se ut så här http://www.wowhead.com/?talent=oZfVcbRhIhVubhctbIccoc (även om det är klart bättre än förra gången, alla viktiga talents med iaf Razz)

Sen tycker jag att man bör vara arcane eller fire/ttw atm, då de båda ligger några procent över ffb i damage. Men vi har ju en ny patch snart då vi uppenbarligen ska få slita lite mer med manan, så får se ifall ffb kanske blir aktuellt igen då ^^.
Back to top Go down
Game
Member
Member



Posts : 7
Join date : 2009-02-09

Frost/fire Mage Empty
PostSubject: Re: Frost/fire Mage   Frost/fire Mage EmptyTue Mar 24, 2009 9:46 pm

jag ger inte upp i första hand Smile tar varenda möjlighet jag ser =) Måste iaf poängtera att jag inte är tappad, brukar helst inte vara synda bocken.. Vill nämna att jag är redo att whipa fram till lyckande i Ulduar.. Är att ränkna med.. Då det kommer till speccen skäms jag nästan nu när du påpekar det igen, men har speccat om så många gånger nu från PVE - PVP så har nästan lagt ut talantsen på måfå..
Men som sagt redo att specca om för allas bästa :D

Hoppas man får en spot nu efter 10:e försöket, vill raida sönder systemet :D


MVH
GameN
Back to top Go down
Incarcani
Loyal
Loyal



Posts : 32
Join date : 2009-02-03
Age : 33
Location : Vänersborg

Frost/fire Mage Empty
PostSubject: Re: Frost/fire Mage   Frost/fire Mage EmptyWed Mar 25, 2009 4:03 pm

Ja, man behöver ju inte direkt vara maxspeccad för att ta nån av den content som finns tue nu, mer principen att jag tycker man ska vara speccad som det som gör mest dps, men som sagt ulduar är ju runt hörnet anyway ^^
Back to top Go down
Game
Member
Member



Posts : 7
Join date : 2009-02-09

Frost/fire Mage Empty
PostSubject: Re: Frost/fire Mage   Frost/fire Mage EmptyWed Mar 25, 2009 5:16 pm

Testa att lägga upp en ny specc nu... Ganska bra råd me Fire/Arcane.. Liide mer dps =D
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

Frost/fire Mage Empty
PostSubject: dsf   Frost/fire Mage EmptyWed Mar 25, 2009 9:51 pm

uhm, som det ser ut nu så ser alla raids spots ganska fulla ut,

kommer kolla igenom hur de ser ut denna nya save och sen gör jag ett beslut om du får joina lr inte, tack hej
Back to top Go down
facepuncher
Fanboy
Fanboy
facepuncher


Posts : 3
Join date : 2009-02-08
Age : 36
Location : Karlskrona

Frost/fire Mage Empty
PostSubject: Re: Frost/fire Mage   Frost/fire Mage EmptyFri Mar 27, 2009 12:24 am

haha ditt lilla svin Razz försöka kan man ju alltid när gillets bäste dps e borta ! Nä men fan en riktigt go prick det här, kan liiiiret bra ! Ta in om ni behöver!
Back to top Go down
http://www.lunarstorm.se
facepuncher
Fanboy
Fanboy
facepuncher


Posts : 3
Join date : 2009-02-08
Age : 36
Location : Karlskrona

Frost/fire Mage Empty
PostSubject: Re: Frost/fire Mage   Frost/fire Mage EmptyFri Mar 27, 2009 12:25 am

Btw, kommer tillbaka nästa vecka! afro
Back to top Go down
http://www.lunarstorm.se
einox
Fanboy
Fanboy



Posts : 3
Join date : 2009-03-03

Frost/fire Mage Empty
PostSubject: Re: Frost/fire Mage   Frost/fire Mage EmptyFri Mar 27, 2009 5:55 pm

Med tanke på att vi redan sitter på 4 riktigt aktiva mages så har jag svårt o se hur det ska gå att klämma in en till mage i raid schemat på ett schysst sett. i övrigt verkar det vara en bra spelare.

Ps vet inte om du hade pvp gear eller liknande när jag kikade, men för ttw/fire speccen bör du jobba lite på din hit / haste.

Anyway lycka till!
Back to top Go down
Game
Member
Member



Posts : 7
Join date : 2009-02-09

Frost/fire Mage Empty
PostSubject: Re: Frost/fire Mage   Frost/fire Mage EmptySat Mar 28, 2009 2:56 pm

Förstår det .. Vill helst inte ta för mycket plats om det skulle komma att göra det till det värre.. hade dock lätt kunnat tänka mig att inte ha samma prioritet utan istället finnas som en "stand in" då det kanske saknas någon mage vid raider.. Gearet åt andra sidan baseras lite på min played-time.. har bara 17 dygn på denna chara, alltså ca: 5 dygn på lvl 80... Ganska acceptabel equip för den korta tiden.. Vet absolut hur man lirar sin klass, vilket jag anser viktigast, då man hela tiden uppgraderas med gear.. Det är ganska ofrånkomligt Smile Där blir det också lättare ifall man har en skön guild att lira med:)

Är väl bara att invänta Sakks slutliga svar nu iaf:)




Mvh
Gamen
Back to top Go down
Gimps
Guild Member
Guild Member



Posts : 23
Join date : 2009-01-13

Frost/fire Mage Empty
PostSubject: Re: Frost/fire Mage   Frost/fire Mage EmptySat Mar 28, 2009 6:39 pm

vi har dåligt med caster stand-ins så det ät nog inget större problem och det går fint o köra med 4 mages ibland om det skulle bli så. kör ju med 8 warriors ibland nu
Back to top Go down
Incarcani
Loyal
Loyal



Posts : 32
Join date : 2009-02-03
Age : 33
Location : Vänersborg

Frost/fire Mage Empty
PostSubject: Re: Frost/fire Mage   Frost/fire Mage EmptySun Mar 29, 2009 6:22 pm

Jo men det är väl ingen som inte tycker att vi har för många warriors Razz
Back to top Go down
Game
Member
Member



Posts : 7
Join date : 2009-02-09

Frost/fire Mage Empty
PostSubject: Re: Frost/fire Mage   Frost/fire Mage EmptyThu Apr 09, 2009 10:10 pm

Låter bra då Gimps säger att det kan behövas Smile Har väntat ett tag nu och undrar om man kan få ett svar? Så slipper man glida in här dagligen för att undersöka läget =)
Back to top Go down
Sponsored content





Frost/fire Mage Empty
PostSubject: Re: Frost/fire Mage   Frost/fire Mage Empty

Back to top Go down
 
Frost/fire Mage
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 80 Frost/fire Mage
» Fire/TTW Mage Zaitek :)
» Maerkan Frost/unholy DW dps respecc kanske kommer till den nya patchen !
» Einox, Mage
» Zizaroz - Mage.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: