Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Zizaroz - Mage.

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Zizaroz
Fanboy
Fanboy



Posts : 1
Join date : 2009-04-09

Zizaroz - Mage. Empty
PostSubject: Zizaroz - Mage.   Zizaroz - Mage. EmptyThu Apr 09, 2009 2:07 pm

Halloj, här kommer då min Application. Det är min första, men bara till att köra hårt. pirat


Real Life

Jag heter då Robin, är 17 år och kommer från södra Sverige, Helsingborg/Skåne. På fritiden brukar jag köra el gitarr, vara med polare, lira fotboll och en hel del WoWande. Jag brukar väl spela runt 4 timmar per dag, ibland mer om det raidas. Så jag är ganska aktiv, och en lojal snubbe, ställer alltid upp för vänner om man behövs. Allmänt glad och trevlig Cool

In-Game Info

Min Character heter då Zizaroz, Level 80 mage. Kör för tillfället på Tailoring (421) och startade nyligen upp herbalism, men det går inte så bra på den fronten, är lite små lat vid farmandet av mig.

Kör för tillfället 53,18 (FFB) Speccen, tycker den flyter på bra och får in bra dps på den. ligger oftast på över 4k. Om det behövs, så bytar jag såklart specc för guildens skull. Mitt öde ligger i era händer! affraid
Om ni då vill veta min rotation så är det; 2x Scorch, living bomb, FFB spam, refilla living bomb + scorch.
Ligger på 31% crit själv buffad, inte riktigt hit capped men dpsar fint ändå. SPN är på 1839.

Jag har tillgång till Ventrilo och team speak, om ni vill kontakta mig kan ni antingen slå en whisper in-game eller skicka ett mail. Lättast är ju dock att dra en whisper, eftersom jag oftast är online <nerd>.

Jag har varit med i VatosLacos och Grumpy old men. De guilderna har mer varit oseriösa och kört en raid i veckan för skojs skull och varit ganska inaktiva... Har kommer vi till farför jag vill joina er guild.

Jag vill ha en guild som är aktiv, raidar mycket (dvs 3-4 gånger i veckan) och träffa på nya trevliga peeps att ha kul med. Är som sagt aktiv, rolig, och ställer upp. Tror jag passar in utmärkt i guilden. Jag kan bidra med hjälp, trevliga chattar och en dps spot på raidsen. Samt boosta alts om det skulle behövas.

Då kommer vi till experience.

Wotlk: Naxxramas (10/25man), Os (10/25man med en drake), VoA (10/25man), EoE (tyvärr inte gjort, men kan tacts, GOOGLE IS YOUR FRIEND!) afro

BC: Black Temple, Karazhan, ZA, Gruul.

Classic: AQ,MC,Onyxia.

Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Zizaroz


Övrigt

Kommer alltid med ett skinande leende samt flasks till raids. Whinar aldrig om man whipar, bara till att följa den magiska meningen: "Practise leads to perfection."

Det var allt från mig, ha det fint grabbar pig
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

Zizaroz - Mage. Empty
PostSubject: sdf   Zizaroz - Mage. EmptyThu Apr 09, 2009 2:57 pm

fin ansökan, hör av mig med svar snart
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

Zizaroz - Mage. Empty
PostSubject: sdf   Zizaroz - Mage. EmptyMon Apr 13, 2009 12:42 am

efter en lång tids funderande så har jag kommit fram till att vi har fullt med mages för tillfälllet.

tack för din ansökan dock
Back to top Go down
Sponsored content





Zizaroz - Mage. Empty
PostSubject: Re: Zizaroz - Mage.   Zizaroz - Mage. Empty

Back to top Go down
 
Zizaroz - Mage.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Einox, Mage
» Spellcastre 80 mage
» 80 Frost/fire Mage
» Frost/fire Mage
» Zaitek Frostfire Mage :)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: