Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Einox, Mage

Go down 
3 posters
AuthorMessage
einox
Fanboy
Fanboy



Posts : 3
Join date : 2009-03-03

Einox, Mage Empty
PostSubject: Einox, Mage   Einox, Mage EmptyTue Mar 03, 2009 1:29 pm

Hej!

Namn: Christian Isaksson

Ålder: 21

Klass: Mage

Proffesion: Herb (450) Inscript (443)

Specc: Har för nuvarande speccat 57/3/11. Jag har spelat på denna mage sendan dag 1 på shattered hand, och hunnit med o provat lite olika speccs. Denna kör jag för tillfället dels för att den genererar bra med dps under boss fighter och dels för att man faktist anväder hela mana polen under en boss fight, istället för att när fighten är slut som sitter man fortfarande med 80/90% mana pool kvar, tex som frostfire speccen.

Villig att byta specc? Självklart

Ventrillo: Yes

Hur kan vi kontakta dig? Ni kan nå mig ingame, via mail, eller mobil om så behövs Smile

Tidigare guilder? Finns en hel lista, kan ju börja med pree bc. The alterac deviants, Victus forencis. TBC. Most wanted, angelés. Wotlk så var senaste guilden jag var med i Angelés.

Varför lämnade du? Angelés disbandade strax efter nyår och efter det så har mest spelat med irl polare.

Varför ansöker du till Six Days? Ni verkar vara en guild med bra ambitioner, och jag tror att ni kommer kunna gå långt.

Vad kan du bidra till Six Days? Jag kan bidra med att vara 100% aktiv under raids, alltid vara förbered och självklart ett socialt och glatt humör.

Vad förväntar du dig av Six Days? Jag förväntar mig en guild med trevligt folk, som har bra stämning under raids.

Känner du någon i Six Days? Dessvärre inte.

Gear: Armory Länk. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Einox

Hur mycket kan du raida?/played? Jag kan raida, mån - torsdag från kl 18:00 - 24:00 samt söndag 17:00 - 24:00

Exp pre TBC/TBC: pre tbc, MC, BWL, AQ20 / 40, flesta outdoor drakar. TBC. Kara, Gruul, Mag, Serp, Tempest, Hyjal, och 50% Black temple.

Hoppas ni skall finna min ansökan av intresse.

Mvh Einox
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

Einox, Mage Empty
PostSubject: fint   Einox, Mage EmptyTue Mar 03, 2009 7:20 pm

Låter bra, jag hör av mig
Back to top Go down
Incarcani
Loyal
Loyal



Posts : 32
Join date : 2009-02-03
Age : 33
Location : Vänersborg

Einox, Mage Empty
PostSubject: Re: Einox, Mage   Einox, Mage EmptyTue Mar 03, 2009 8:27 pm

mm, skulle va fint med ett nytt head bara, men både gothik och malle 25-manna headet har ju droppat hyffsat mkt för oss så Smile

Sen jävligt mkt hit för arcane, ta bort den där hitgemen dirr Razz
+ haste istället för crit på de orangea som arcane

Men som Sakk sa bra i övrigt, ser bra ut Smile
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

Einox, Mage Empty
PostSubject: re   Einox, Mage EmptyWed Mar 04, 2009 8:36 pm

Prata med mig när du kommer online
Back to top Go down
Sponsored content





Einox, Mage Empty
PostSubject: Re: Einox, Mage   Einox, Mage Empty

Back to top Go down
 
Einox, Mage
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Zizaroz - Mage.
» Spellcastre 80 mage
» 80 Frost/fire Mage
» Frost/fire Mage
» Zaitek Frostfire Mage :)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: