Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Spellcastre 80 mage

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Spellcastre
Fanboy
Fanboy



Posts : 2
Join date : 2009-04-24

Spellcastre 80 mage Empty
PostSubject: Spellcastre 80 mage   Spellcastre 80 mage EmptyFri Apr 24, 2009 3:34 pm

Namn: Rikard Sutinen
Ålder: 17
Klass: Mage
Proffesion: Tailoring 450/ Egineering 396
Specc: (Tala om varför du speccat så) Jag är speccad Arcane 57/3/11. Tycker det här är en bra specc för att få ut hög dps och känner mig bekväm med speccen
Varför ansöker du till Six Days? Jag vill joina en guild som vet vad dom gör. Som inte ger upp vid wipes under samma boss ett par gånger. En guild som visar respekt och har en bra attityd. Är också sugen på ulduar nu eftersom min senaste guild inte har startat Ulduar.
Vad kan du bidra till Six Days? Jag kan bidra med en bra dps med pots/flasks till raiden. Kanske kan bidra med ett skratt i guildchatten.
Vad förväntar du dig av Six Days? Jag förväntar mig ett bra ledarskap som är erfarna och vet vad dom gör. En guild som funkar tillsamans.
Känner du någon i Six Days? Tyävr inte
Gear: Armory Länk. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Spellcastre
Hur mycket kan du raida?/played? Jag kan raida alla dagar i veckan och har ingen gräns för hur länge. Har då skola från 8.15-12:00. Så sena nätter i raids är inget problem.
Exp pre TBC/TBCid

Min xp i classic: Allt
Xp tbc: Satsade mer på pvp i tbc /4/5 brutal så jag hann inte med så mycket: Karazhan, Gruul, SSC

WOTLK xp: Naxx 10/25 man cleared. "the undying". EoE: 10/25 cleared. OS 10/25 cleared. 25man +D nere.


Övrigt: Är beredd att specca om ifall så tycks, har provat både ffb och fireball builds. Är också beredd att byta gems men jag tror allt ska vara i sin ording för tillfället. Mina tidigare guilder har varit Prevail, Unbroken under en kort period och senaste guilden var då Sacrificed. Har ni frågor om något kan ni gärna /w ingame eller här. Jag har fortfarande kvar min 80 moonkin i guilden Sacrificed för det är en bra guild som behöver hjälp med i raids och jag tycker guilden är bra och vänlig.

Tror det var allt jag hade och säga. Smile

/spellcastre
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

Spellcastre 80 mage Empty
PostSubject: ddsf   Spellcastre 80 mage EmptyFri Apr 24, 2009 4:39 pm

fin ansökan, och fint gear å, ja vafan allt fint:).

ska höra med våra mages, återkommer
Back to top Go down
Wikipedia
Member
Member



Posts : 16
Join date : 2009-01-14

Spellcastre 80 mage Empty
PostSubject: Re: Spellcastre 80 mage   Spellcastre 80 mage EmptyFri Apr 24, 2009 7:48 pm

Ogillar när folk påstår sig ha clearat allting i vanilla när det inte är sant, annars än det ser det bra ut.
Back to top Go down
Spellcastre
Fanboy
Fanboy



Posts : 2
Join date : 2009-04-24

Spellcastre 80 mage Empty
PostSubject: Re: Spellcastre 80 mage   Spellcastre 80 mage EmptyFri Apr 24, 2009 8:39 pm

spelade på en gammal warrior på stormreaver som hette Bejb på den tiden och kom till twins i aq40 och loatheb i naxx. Jag har experience från endgame raidernerna då iallafall med andra ord.
Back to top Go down
Wikipedia
Member
Member



Posts : 16
Join date : 2009-01-14

Spellcastre 80 mage Empty
PostSubject: Re: Spellcastre 80 mage   Spellcastre 80 mage EmptySat Apr 25, 2009 12:06 am

I din apply till Chaos Theory lät det inte så.
Back to top Go down
emcb
Member
Member
emcb


Posts : 9
Join date : 2009-01-09
Age : 34
Location : sala

Spellcastre 80 mage Empty
PostSubject: Re: Spellcastre 80 mage   Spellcastre 80 mage EmptySat Apr 25, 2009 11:08 pm

Well, vi har redan 4 aktiva mages, och vi får ihop folk till raiderna.
Så jag tycker inte vi ska ta in nån till mage.
Ska vi ha in mer range borde vi satsa på locks.

Sen vet jag att Theero är sugen på att rerolla mage så han borde få förtur imo.
Back to top Go down
Sponsored content





Spellcastre 80 mage Empty
PostSubject: Re: Spellcastre 80 mage   Spellcastre 80 mage Empty

Back to top Go down
 
Spellcastre 80 mage
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Einox, Mage
» Zizaroz - Mage.
» 80 Frost/fire Mage
» Frost/fire Mage
» Zaitek Frostfire Mage :)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: