Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 shaman, stormreaver.

Go down 
+3
Haisha
Wikipedia
Xyzzi
7 posters
AuthorMessage
Xyzzi
Member
Member
Xyzzi


Posts : 7
Join date : 2009-03-25

shaman, stormreaver. Empty
PostSubject: shaman, stormreaver.   shaman, stormreaver. EmptyWed Mar 25, 2009 8:54 pm

Namn: Pontus Bohlin.
Ålder: 16
Klass: 9an.
Proffesion: Just nu är jag herbalism för att få snabba pengar, men ska även dra upp JC i framtiden så det buffar mig själv.
Specc: (Tala om varför du speccat så) 57/14/0. Jag har testat en massa speccs och fixat om, har fått fram att denna är den bästa atm, jag är väldigt activ med att kolla hemsidor om speccs i nästa patchs osv.
Villig att byta specc? ja, på skilda raider. Men inte respeca för alltid, Jag har lirat shaman ett ganska bra tag och på 70 lirade jag som resto och healade i BT / SWP osv, ( dock var det en horde ) sen rerollade kompisarna ally och ja ville fortsätta lira shaman så ja gjorde en draenei. iaf, som enhancement vet jag inte riktigt, tror inte jag passar så bra som det helt enkelt.
Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? ajjemensan Smile
Hur kan vi kontakta dig? MSN, alts, skype, steam, sen om det behövs, mobilnummer! Razz
Tidigare guilder? Som sagt, jag är från en server från Stormreaver som jag är CL för en guild som plockar OS2D och nästan OS3D.
Varför lämnade du? för att jag blir så sjukt jävla trött på att folk bara kommer när det är naxx då dom får epics, ingen i den guilden brinner för något. ALLTID jag som får lägga upp en raid för undying, nightfall, poke in the eye. Ingen annan vill enns hjälpa till. Sen så känns det som att guild mastern inte kickar dom som förstör OM och OM och OM och OM igen.. finns en hel del anledningar varför jag INTE vill vara i den guilden.
Varför ansöker du till Six Days? som sagt, som jag har uppfattat det så värkar ni vara helschysta, en sån här guild är EXAKT vad jag söker, perfekta raid tider osv. Sen så är det ju ett plus i kanten att ni är svenskar, nej men det känns som att ni spelar i samma nivå som jag gör.
Vad kan du bidra till Six Days? en riktigt activ shaman som kommer ge 110 % på raider som alltid har med sig pots och mat till raiden, Sen så hjälper jag även folk ifall det behövs med quests / dungeons. Jag är även med på 10 mana naxx och OS3D 10 mana varje helg för proton bounce
Vad förväntar du dig av Six Days? En riktig schyst guild som ger 110 % som mig, som lär sig av sina misstag igemfört för att göra om dom, tar åt sig och försöker värkligen göra det bättre. Sen så förväntar jag mig att folk alltid tänker det posetiva i raider, upp med hakorna! Wink
Känner du någon i Six Days? hehe, kan man inte säga :p
Gear: Armory Länk. http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Xyzzi. Just nu har jag resto / elemental saker på mig, och är resto speccad. men jag brukar ligga på typ 33 % crit, typ 1 % te hit capen, 250 haste och 2 k spellpower ungefär.
Hur mycket kan du raida?/played? Jag kan raida 6-7 dagar i veckan. och har ungefär 45 dagar spelande på den här shamanen.
Exp pre TBC/TBC lite ZG,MC,BWL. var inte så jätte seriös PRE-TBC, TBC- kara,gruul,ZA,maggy,TK,SSC,MH,BT,2/6 SWP.

några egna frågor som jag tyckte behövdes :]

WOTLK exp: Allting, har dock inte dödat OS3D, men har wipat där ungefär 200 gånger utan någon titel, och det är inte jag som får oss att wipa så det är lugnt.
Varför har du just valt att spela Shaman? När jag lirade horde på 60 så körde min polare shaman och det var han som inspirerade mig att lira shaman, sen har jag lirat shaman ändå från 60-80 fast på en tauren på 70, sen tycker jag även om totemsen som shamans har och att de är en Hybrid class.
afkar du ofta i raids? Nej, jag afkar endast när det är pauser. Sen om någon i familjen eller någon kompis har råkat illa ut så är ju det en annan femma,

AFK vecka 16, vecka 16 kommer jag åka till auswitch ( Polen ) med skolan och kommer inte kunna raida från sönda-freda, jag skulle tro att ulduar har kommit då. men hoppas de är lugnt ändå Suspect

Tack för att jag har tagit eran tid och hoppas ni tycker applyen och tog den så seriöst som möjligt.
MVH Pontus bohlin,
Back to top Go down
Wikipedia
Member
Member



Posts : 16
Join date : 2009-01-14

shaman, stormreaver. Empty
PostSubject: Re: shaman, stormreaver.   shaman, stormreaver. EmptyWed Mar 25, 2009 9:02 pm

Snackat med killen en del och han verkar vara vettig. En elemental shaman är något vi behöver så jag röstar ja, gearen är det inget fel på heller.

Trucker
Back to top Go down
Haisha
Guild Member
Guild Member



Posts : 21
Join date : 2009-01-10

shaman, stormreaver. Empty
PostSubject: Re: shaman, stormreaver.   shaman, stormreaver. EmptyWed Mar 25, 2009 9:10 pm

av det jag läst är jag väldigt nöjd, sen att armory inte funkar är väl inget ovanligt..

tar gärna in dig som trial så jag får se vad du går för, går det som jag förväntar mig så har du snart din plats i six days Smile
Back to top Go down
Xyzzi
Member
Member
Xyzzi


Posts : 7
Join date : 2009-03-25

shaman, stormreaver. Empty
PostSubject: Re: shaman, stormreaver.   shaman, stormreaver. EmptyWed Mar 25, 2009 9:24 pm

snabba svar Smile

Jag måste farma lite irl cash bara snabbt, så jag miggar nog vid helgen skulle jag tro. jag hör av mig ;>
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

shaman, stormreaver. Empty
PostSubject: mm   shaman, stormreaver. EmptyWed Mar 25, 2009 9:47 pm

blir glad när jag ser sånna applys, du är utan tvekan välkommen in i <six days> när du är redo
Back to top Go down
XenZu
Officer
Officer
XenZu


Posts : 17
Join date : 2009-01-09
Age : 36
Location : Norrsalbo

shaman, stormreaver. Empty
PostSubject: bra post   shaman, stormreaver. EmptyThu Mar 26, 2009 3:11 am

Jävligt bra ansökan Smile en eleshaman säger man inte nej till:)
bara att kasta en /w när du kommer över till servern. =)
Back to top Go down
Greegorian
Officer
Officer
Greegorian


Posts : 81
Join date : 2009-01-10
Age : 36
Location : Sweden

shaman, stormreaver. Empty
PostSubject: Re: shaman, stormreaver.   shaman, stormreaver. EmptyThu Mar 26, 2009 11:40 am

bästa med ansökan var "klass: 9an" :D men ser skit bra ut! kom lek med oss
Back to top Go down
Incarcani
Loyal
Loyal



Posts : 32
Join date : 2009-02-03
Age : 33
Location : Vänersborg

shaman, stormreaver. Empty
PostSubject: Re: shaman, stormreaver.   shaman, stormreaver. EmptyThu Mar 26, 2009 4:42 pm

Jo det var rätt lustigt ^^
Back to top Go down
Sponsored content





shaman, stormreaver. Empty
PostSubject: Re: shaman, stormreaver.   shaman, stormreaver. Empty

Back to top Go down
 
shaman, stormreaver.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 80 Resto Shaman
» Outto shaman
» Eloel - SHAMAN
» Resto/ench Shaman
» Marsaw-Resto Shaman

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: