Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Hëroine 80 rogue

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Giik
Fanboy
Fanboy



Posts : 1
Join date : 2009-01-29

Hëroine 80 rogue Empty
PostSubject: Hëroine 80 rogue   Hëroine 80 rogue EmptyThu Jan 29, 2009 12:29 am

Namn: Hëroine (Hampus)
Ålder: 19
Klass: Rogue
Proffesion: Mining / eng
Specc: 41/5/25 För att det är den absolut bästa pvp specen atm, Men byter självklart när jag raidar.
Villig att byta specc? Japp
Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? Yes box, eller micen är trasig men jobbar på att skaffa en ny.
Hur kan vi kontakta dig? Ingame blir bra.
Tidigare guilder? Slash fu, en guild där jag och några polare kör.
Varför ansöker du till Six Days? För att jag är sugen på att köra WoTlks raids i annat än pugs och av min erfarenhet så är alla i Six Days väldigt trevliga.
Vad kan du bidra till Six Days? En bra och trevlig spelare som vet hur man gör dps
Vad förväntar du dig av Six Days? Trevliga spelare och raids.
Känner du någon i Six Days? Nej tyvär.
Gear: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=H%C3%ABroine
Hur mycket kan du raida?/played? Jag kan raida de nästan varje dag om inget speciellt dyker upp som jag måste göra. 12 dagar har jag i played då jag nyligen drog upp denna char. Har en mage med över 160 dagar också.
Exp pre TBC/TBC:

Pre tbc så tog jag allt med min mage, i tbc låg jag lågt och pvpade bara på min druid.

MvH Hampus
Back to top Go down
Wikipedia
Member
Member



Posts : 16
Join date : 2009-01-14

Hëroine 80 rogue Empty
PostSubject: Re: Hëroine 80 rogue   Hëroine 80 rogue EmptySun Feb 01, 2009 9:06 pm

Tyvärr är vi rätt så packade på melee och ifall vi skulle ta in en till rogue så har vi redan en på kö. Jag tar kontakt med dig ingame ifall situationen ändras.
Back to top Go down
 
Hëroine 80 rogue
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Nachtak cobat rogue
» 80 Rogue dedi
» Rogue apply.
» Kresy rogue application
» awaké rogue apply

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: