Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Fastswitch Dranei Hunter

Go down 
2 posters
AuthorMessage
fastswitch
Fanboy
Fanboy



Posts : 1
Join date : 2009-04-26

Fastswitch Dranei Hunter Empty
PostSubject: Fastswitch Dranei Hunter   Fastswitch Dranei Hunter EmptySun Apr 26, 2009 6:10 pm

Namn:Carl
Ålder:18
Klass: Hunter Dranei

Proffesion: Jc 455 Lw 450

Specc: (Tala om varför du speccat så)
Jag har valt att ha wurvival Som specc för att det är bästa Pve speccen för hunters För tillfälet Enligt mig,

Villig att byta specc?
Jag är Absoulut villig att byta spec om det är det guilden behöver så tvekar jag inte på att Specca om skulle gärna vilja pröva Marksman

Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? Jag har Tillgång till Ventrillo och jag har Mik

Hur kan vi kontakta dig? Ni kan kontakta mig ingame för jag sitter nästan alltid och spelar , annars kan ni få min msn eller telefon nummer om s¨å behövs .

Tidigare guilder? Umm
Varför lämnade du?
Jag lämnade Umm För att två av officerarna Lämnade och då började en massa med folk att slacka Och eftersom jag är lite av en hardcore raider så vill jag raida och som läget är nu så gör vi inte det : /

Varför ansöker du till Six Days?
För att jag har hört att ni är en bra guild, som progressar mycket och har aktiva spelare, plus att det var länge sen man spelade i en svensk guild

Vad kan du bidra till Six Days?
Bra dps och en aktiv spelare som ställer upp på mesta.

Vad förväntar du dig av Six Days?
Jag förväntar mig en aktiv guild som börjar raida när dom sagt att dom ska börja raida, fast mest hoppas jag att vi progressar och har det kul
Känner du någon i Six Days?
Jag känner ingen irl men har snackat med Fulic ett antal Gånger.

Gear(armory länk)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Fastswitch

Hur mycket kan du raida?/played?
jag har 49 dagar och 18 timmar
Exp pre TBC/TBC

Spelade inget Pre tbc, var mest inriktad på pvp under tbc men tog Maggy, kara , grull Bla


Om det är nu så att ni vill ha mig så får ni en aktiv och Rolig spelare att köra med, jag hoppas att jag får joina och om ni har några frågor så är jag oftast online på World Of warcraft

Over and Out Your Friendly Hunter Fastswitch
Back to top Go down
Gimps
Guild Member
Guild Member



Posts : 23
Join date : 2009-01-13

Fastswitch Dranei Hunter Empty
PostSubject: Re: Fastswitch Dranei Hunter   Fastswitch Dranei Hunter EmptySun Apr 26, 2009 7:15 pm

Ser rätt bra ut och vi har nog rum för en hunter till. Ska snacka med med de andra officerarna så återkommer antingen jag eller en annan med besked under kvällen.
Back to top Go down
 
Fastswitch Dranei Hunter
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 80 Hunter
» Hunter-app! Aboou!
» 80 hunter, pewpew arrows :o
» Génèral 80 Dwarf Hunter
» Hunter application - Ideal

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: