Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Retribution Paladin ansökan.

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Executus
Fanboy
Fanboy



Posts : 2
Join date : 2009-04-25

Retribution Paladin ansökan. Empty
PostSubject: Retribution Paladin ansökan.   Retribution Paladin ansökan. EmptySat Apr 25, 2009 4:49 pm

Namn:Robin
Ålder:19
Klass:Paladin
Proffesion:JC/Mining(full skill i båda)
Specc: (Tala om varför du speccat så)Retribution, det är det jag tris bäst som, jag har speccat för max "dmg increase & critchance" även alla nödvändiga buffs som ökar andras dmg.
Villig att byta specc? Det skulle jag väl kunna göra, har bra gear i både holy och prot men helst spelar jag retri faktiskt.
Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? Ja
Hur kan vi kontakta dig? /w Executus
Tidigare guilder? Migrerade hit i wotlk så har bara varit med i Institution of Anguish, men jag har varit med i en guild på silvermoon som heter Chilled.
Varför lämnade du? Jag hade inte tid för raidandet för tillfället, men nu har jag det igen och söker nu en detikerad vänlig guild.
Varför ansöker du till Six Days? Det verkar som en bra guild med trevligt och skillat folk.
Vad kan du bidra till Six Days? En aktiv, vänlig och erfaren spelare.
Vad förväntar du dig av Six Days? trevliga medlemmar och ulduar progress.
Känner du någon i Six Days? Tuja
Gear: Armory Länk. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Executus
Hur mycket kan du raida?/played? Har kollat erat raid schema och det passar bra. 61 dagar spelat.
Exp pre TBC/TBC Pre TBC: ZG, MC,BWL,AQ20 & 40.

TBC:Kz,gruul,Za,Mag's Lair,ssc,TK,MH,BT. (Clearade MH/BT före attunement borttagningen och nerfen)
Back to top Go down
Gimps
Guild Member
Guild Member



Posts : 23
Join date : 2009-01-13

Retribution Paladin ansökan. Empty
PostSubject: Re: Retribution Paladin ansökan.   Retribution Paladin ansökan. EmptySun Apr 26, 2009 12:55 am

Tack för din ansökan men vi har tyvärr fullt med paladiner, lycka till med att hitta ett trevligt guild och tveka inte att söka igen om vi annonserar om paladins
Back to top Go down
Executus
Fanboy
Fanboy



Posts : 2
Join date : 2009-04-25

Retribution Paladin ansökan. Empty
PostSubject: Re: Retribution Paladin ansökan.   Retribution Paladin ansökan. EmptySun Apr 26, 2009 1:28 am

Fullt på paladiner, ja det kom inte som en överaskning ska jag tala om. Palas finns det gott om, Aja lycka till i fortsättningen.
Back to top Go down
Sponsored content





Retribution Paladin ansökan. Empty
PostSubject: Re: Retribution Paladin ansökan.   Retribution Paladin ansökan. Empty

Back to top Go down
 
Retribution Paladin ansökan.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Mall för ansökan
» Retri Paladin Yunn
» protection paladin
» Prot paladin
» Lychnitis - Ret paladin

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: