Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Phobiah - 80 DK Tank

Go down 
3 posters
AuthorMessage
phobiah
Fanboy
Fanboy



Posts : 1
Join date : 2009-04-14

Phobiah - 80 DK Tank Empty
PostSubject: Phobiah - 80 DK Tank   Phobiah - 80 DK Tank EmptyTue Apr 14, 2009 5:14 pm

Namn: Kim Gelotte
Ålder: 23
Klass: Death Knight
Proffesion: Mining (450) och Engineering (445)

Specc: Jag kör frost tank specc. Jag lirade innan dps, men efter att ha kämpat om platser i raids osv med 325
andra dks så bestämde jag mej för att köra tank.
Jag lirade dw-frost (aka trispecc), för att det var den roligaste speccen då. När jag sen rerollade tank, så var
jag så inne i frost, att jag bestämde för att fortsätta i det trädet. Jag provade på unholy, men det
gick käpprätt åt helvete (ursäkta språket). Jag gillar frost, för att jag kan trycka ut bra tps väldigt fort.
I unholy hade jag väldigt svårt för att få bra och stabil threat på aoemobs.

Villig att byta specc? Nej, jag är en inbiten frost fanatiker.

Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? Jag har tillgång till ventrilo, mikrofon och en ljuvlig stämma.

Hur kan vi kontakta dig? Ni kan kontakta mig ingame, eller via email; kimgelotte@hotmail.com

Tidigare guilder? I wotlk har jag inte varit med i något speciell guild. Jag var med i Sleepless Knights någon vecka,
men jag gillade inte deras sätt att styra guilden. Det va i praktiskt taget "stfu and do your job, midget".
I tbc var jag medlem i Ad interim, Saxaro Dhiig Leh, Vote for pedro, Daemonicus mm.
I vanilla wow var jag medlem i Kaos Contingency.

Varför lämnade du? Ja, som sagt så var inte sleepless knights en guild som passade mig.

Varför ansöker du till Six Days? Jag har min käre homeboy kghammar i Six Days! Och sen har jag hört mkt fint om eran progress.

Vad kan du bidra till Six Days? Tank, spank, och mkt skratt.

Vad förväntar du dig av Six Days? Jag förväntar mig schyssta spelare, med schyssta regler. Ett guild som älskar att ha kul.

Känner du någon i Six Days? Jag känner Kghammar, Pious och Haisha.

Gear: Armory

Hur mycket kan du raida?/played? Jag är förtillfället arbetslös, så jag kan raida närhelst det är raid. Dock så är ju ett irl kul att ha, speciellt
nu när våren är här! Smile

Exp pre TBC/TBC: I vanilla wow har jag full exp (med mage), förutom naxx där jag bara tog Instructor. Pre-tbc har jag erfarenhet från allt förutom SWP (exp med feral druid, mage och resto shaman). I wotlk har jag erfarenhet från Naxx, Voa, OS+1drake, både heroic och vanlig.

Jag hoppas att jag har väckt erat intresse, och jag hoppas ni har plats för en DK tank!
Tack så mkt, och ha en trevlig annan-annandag påsk! Smile
Puss
Back to top Go down
kghammar
Member
Member
kghammar


Posts : 11
Join date : 2009-04-06
Age : 39

Phobiah - 80 DK Tank Empty
PostSubject: Re: Phobiah - 80 DK Tank   Phobiah - 80 DK Tank EmptyTue Apr 14, 2009 6:33 pm

Irl polare till mig, kan sin klass väldigt bra imo
Du har min vote for sure
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

Phobiah - 80 DK Tank Empty
PostSubject: sd   Phobiah - 80 DK Tank EmptyWed Apr 15, 2009 12:29 am

tack för din ansökan, hör av mig.




Just nu är de fullt på dks, tack för din ansökan dock
Back to top Go down
Sponsored content





Phobiah - 80 DK Tank Empty
PostSubject: Re: Phobiah - 80 DK Tank   Phobiah - 80 DK Tank Empty

Back to top Go down
 
Phobiah - 80 DK Tank
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Zoa- Tank warrior
» Drowbjörn, feral tank/dps
» Dardel warrior Tank
» ansökning, warrior tank.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: