Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Zwanz - Death knight

Go down 
AuthorMessage
zwanz
Fanboy
Fanboy



Posts : 1
Join date : 2009-03-22

Zwanz - Death knight Empty
PostSubject: Zwanz - Death knight   Zwanz - Death knight EmptySun Mar 22, 2009 8:59 pm

Namn:Christoffer Edvardsson
Ålder:18
Klass: Death Knight
Proffesion: Mining/Skinning
Specc: (Tala om varför du speccat så) 0/21/50, Det är en specc som både passar mig och maxar dpsen.
Villig att byta specc? Absolut.
Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? Japp
Hur kan vi kontakta dig? Ingame lr så kan ni prata med någon av alla mina kompisar i Six Days.
Tidigare guilder? Ingen med denna charen, dock raidade jag med mina irl kompisar med min warrior i TBC.
Varför lämnade du? -
Varför ansöker du till Six Days? För jag vill vara med i en bra och aktiv guild och samtidigt spela med mina polare.
Vad kan du bidra till Six Days? Positivt tänkande, aldrig omöjlig vid respeccs, rutin osv
Vad förväntar du dig av Six Days? Aktiv raid guild som alltid ger 100%
Känner du någon i Six Days? Ja. Soleon,millenear,debijan,alkis,locklear,ixodes,ariendel,xenzu..
Gear: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Zwanz NOTERA: Fixar snabbt upp dps/tank gear.. beroende på vilken specc ni vill ha mig som!
Hur mycket kan du raida?/played? Kan raida alla dagar förutom Tis,tors,sön /8dagar 19h
Exp pre TBC/TBC: Allt upp till lite i BT innan nerf.
Back to top Go down
 
Zwanz - Death knight
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Death Knight
» Æro - Death knight
» Application. Dps Death Knight Tantberit.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: