Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Holytjock Retri paladin

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Holytjockis
Fanboy
Fanboy



Posts : 1
Join date : 2009-03-17

Holytjock Retri paladin Empty
PostSubject: Holytjock Retri paladin   Holytjock Retri paladin EmptyTue Mar 17, 2009 6:23 pm

Namn:Andreas Petterson
Ålder:20
Klass:Draenei paladin
Proffesion: Inscription, och JC.
Specc: (Tala om varför du speccat så) För nurvarande är jag retri speccad, och varför jag är speccad retri är för att få ut så mycket DPS i raids som möjligt, har ju holy gear också, fast bara random drops från 10manna instancer, och HC's så inte tillräckligt bra för 25 manna än.
Villig att byta specc? Jo, men som sagt, mitt holy gear är ju inte det bästa.
Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? Ja det har jag, t.o.m tillgång till server. Smile
Hur kan vi kontakta dig? Jadu... du kan ju alltid kontakt mig ingame på Holytjock, eller @ msn deaver@rock.com
Tidigare guilder? UMM bara, är ganska så ny på denna server.
Varför lämnade du? Jag lämnade för att jag skulle migga tillbaks till min gamla server "Stormreaver" Men nu är det ändrade planer så jag kommer att stanna här för en lång tid.
Varför ansöker du till Six Days? Well six days, det är en svensk guild för det först, och det är det jag gillar mest. Sen så har ni ju förmodligen allt på farm, så man sitter sitta och nöta naxx25 och sådana saker för att geara upp.
Vad kan du bidra till Six Days? Förmodligen det mesta, Mogenhet och Social, och en massa annat som jag inte kommer på just nu. Smile
Vad förväntar du dig av Six Days? Raids, och inge otrevliga ungar. Razz är väl det mesta.
Känner du någon i Six Days? Nej inte direkt, jag fick bara ett PM av Fulic och han frågade om jag va intresserad, och det va ju självklart eftersom att ni är en svensk guild, och jag va guildless.
Gear: Armory Länk. http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Holytjock
Hur mycket kan du raida?/played? Raida kan jag göra varje dag om det skulle vara så, för jag går varken skola eller jobba, och min played ligger på CA 20dagar.
Exp pre TBC/TBC Jadu.... jag gjorde väl inte så mycket på denna gubbe, för denna är i princip nylvlad.

Over N Out.
Back to top Go down
Gimps
Guild Member
Guild Member



Posts : 23
Join date : 2009-01-13

Holytjock Retri paladin Empty
PostSubject: Re: Holytjock Retri paladin   Holytjock Retri paladin EmptyTue Mar 17, 2009 6:32 pm

Det ser ok ut, men vi har gott om melee DPS och aktiva paladiner. Jag tar och konfererar lite med sakk så återkommer en av oss till dig efter raiden ikväll
Back to top Go down
 
Holytjock Retri paladin
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Retri Paladin Yunn
» 80 retri pala
» Kaziar Holy/retri Pala.
» Holy Paladin, Claskent
» Prot paladin

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: