Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Kaptenawzome Deathknight

Go down 
3 posters
AuthorMessage
kapten
Fanboy
Fanboy



Posts : 1
Join date : 2009-05-17

Kaptenawzome Deathknight Empty
PostSubject: Kaptenawzome Deathknight   Kaptenawzome Deathknight EmptySun May 17, 2009 4:53 am

Namn:Henrik
Ålder:17
Klass:Deat knight
Proffesion:Inscription och herbalism,
Specc:12/0/59, är en välldigt bra specc både(bäst dps i ulduar) även lite gear förlåtande om man skulle råkas vara undergearad ^^,
Villig att byta specc?: Ja, det guilden behövar, har även bra tank gear
Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? Ja, är inte blyg hehe
Hur kan vi kontakta dig?Msn eller mobil? ^^
Tidigare guilder?: är i causa mortis, men har inte raidat med dom, har raidat mycket med Delusion grandeur, men aldrig joinat dom, spelade med dom bara för att dom lacka folk och min irl polare är med där, annars kommer jag från chambers of aspect, där jag låg i en top 10 guild på servern, har inte letat så mkt guilds sen jag flyttade hit pga tog en paus.
Varför lämnade du?: för att jag skulle flytta server pga att mesta irl polare + broder spelar här
Varför ansöker du till Six Days?: Jävligt trevligt folk verkar det som, och progress är aldrig fel, sen så har jag inte raidat med nuvarande guildet, och hungrar efter progress
Vad kan du bidra till Six Days?:Förutom mina proffessions så, är jag välldigt hjälpsam utanför raids också, säger inte nej ^^ jag skulle säga att jag ger 100% till guildet
Vad förväntar du dig av Six Days?: dom är så trevliga som dom verkar! sen kanske en hel del raid timmar Smile
Känner du någon i Six Days?:kan inte säga säkert vilka som är med eller inte (klockan är 03:50) men har nog spelat med dom flesta
Gear: Armory Länk.http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Kaptenawzome
Hur mycket kan du raida?/played?jag kan raida varje dag mest troligt, annars säger jag till har 20 dagar playeed på 80 med min death knight
Exp pre TBC/TBC, pre tbc körde jag allt utom naxx och aq40, tbc allt utom swp ^^
Back to top Go down
karlgunnar
Member
Member
karlgunnar


Posts : 13
Join date : 2009-03-05
Age : 32
Location : Borås

Kaptenawzome Deathknight Empty
PostSubject: Re: Kaptenawzome Deathknight   Kaptenawzome Deathknight EmptySun May 17, 2009 5:16 am

Ser bra ut, snacka me han lite riktigt schyst kille tycker han ska få joina Cool
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

Kaptenawzome Deathknight Empty
PostSubject: fdg   Kaptenawzome Deathknight EmptySun May 17, 2009 10:10 am

hör av dig till mig ingame
Back to top Go down
Sponsored content





Kaptenawzome Deathknight Empty
PostSubject: Re: Kaptenawzome Deathknight   Kaptenawzome Deathknight Empty

Back to top Go down
 
Kaptenawzome Deathknight
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Unholy/blood deathknight.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: