Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 80 hunter, pewpew arrows :o

Go down 
5 posters
AuthorMessage
strikemedown
Fanboy
Fanboy



Posts : 3
Join date : 2009-05-16

80 hunter, pewpew arrows :o Empty
PostSubject: 80 hunter, pewpew arrows :o   80 hunter, pewpew arrows :o EmptySat May 16, 2009 4:14 pm

Namn:Sebastian.

Ålder:19.

Klass:Dwarf Hunter.

Profession:LW/skinning.

Specc: (Tala om varför du speccat så)Just nu är jag speccad survival. Jag har "bara" varit 80 i ca 2 veckor, men jag känner att jag redan lirat mycket med denna spec, båda i PvE och PvP sammanhang, och allt jag kan säga är : Explosive shot i mitt hjärta. <3 Riktigt extremt sköna crits, + att den tickar på ett sätt som gör att du kan göra annan damage samtidigt som den fortfarande tickar(3 ticks med xpshot som ni vet). Lirade dock BM i 70.

Villig att byta specc?Visst, men surv är det bästa just nu så är väl troligtvis onödigt.

Ventrilo: Har du tillgång till Ventrilo och mic?Jadå, båda två.

Hur kan vi kontakta dig?Ingame antar jag, heter strikemedown. Eller via min kusin, Tuja.

Tidigare guilder?Inga på Shattered Hand än så länge. Lirade från början på Stormscale med Glamour pretbc. Efter detta migratade jag till Burning Blade där jag lirade med Mindblast, och sedan Lux Ferre. Clearade allt utom Muru samt Kil'jaeden.(prenerf ofc.)

Varför lämnade du?Jag slutade att lira på min hunter och började lira som horde på Stormscale med några IRLkompisar. Körde BE paladin där. Den är på "is" just nu, har väl nästan det bästa gearet som man kan få, både som holy/retri, pre ulduar.

Varför ansöker du till Six Days?Hört att det är en bra guild, samt att min kusin lirar med er.

Vad kan du bidra till Six Days?Världens sämsta humor på vent, samt bra dps ingame :D

Vad förväntar du dig av Six Days?Att försöka skratta åt mina dåliga skämt, samt progressa och ..ja typ. :D

Känner du någon i Six Days?Ah, min kusin Tuja.

Gear: Armory Länk.http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Strikemedown

Hur mycket kan du raida?/played? Ja, man är ju 19. Har ju ganska mkt tid. Plus att jag snart slutar skolan ju, hehe. Played är ju runt 150 days.

Exp pre TBC/TBC Clearade allt prenaxx utom C'thun i AQ40. Guilden disbandade när naxx kom, så jag hann tyvärr aldrig köra det.

TBC - Clearade allt utom två bossar prenerf - Muru och Kil'jaeden.

WOTLK - Clearat allting flertal gånger preulduar.

/facemelt
Back to top Go down
Tuja
Member
Member



Posts : 5
Join date : 2009-04-10
Age : 32
Location : Karlskrona

80 hunter, pewpew arrows :o Empty
PostSubject: ^^   80 hunter, pewpew arrows :o EmptySat May 16, 2009 4:18 pm

Min kusin som sagt , sjukt bra spelare :D En super stor vote ! Smile
Vissa delar av hans gear lackar ju lite dock, men sånt går och fixa fort Smile
Back to top Go down
Greegorian
Officer
Officer
Greegorian


Posts : 81
Join date : 2009-01-10
Age : 36
Location : Sweden

80 hunter, pewpew arrows :o Empty
PostSubject: Re: 80 hunter, pewpew arrows :o   80 hunter, pewpew arrows :o EmptySat May 16, 2009 4:27 pm

ser ju helt okey ut, men sakk har nog sista ordet här då mina hunter skills icket är dom bästa
Back to top Go down
strikemedown
Fanboy
Fanboy



Posts : 3
Join date : 2009-05-16

80 hunter, pewpew arrows :o Empty
PostSubject: Re: 80 hunter, pewpew arrows :o   80 hunter, pewpew arrows :o EmptySat May 16, 2009 7:43 pm

Hehe, okej. Väntar på Sakk då med andra ord. bounce
Back to top Go down
karlgunnar
Member
Member
karlgunnar


Posts : 13
Join date : 2009-03-05
Age : 32
Location : Borås

80 hunter, pewpew arrows :o Empty
PostSubject: Re: 80 hunter, pewpew arrows :o   80 hunter, pewpew arrows :o EmptySat May 16, 2009 10:54 pm

en ny bow eller gun needar du annars ser de bra ut Smile
Back to top Go down
strikemedown
Fanboy
Fanboy



Posts : 3
Join date : 2009-05-16

80 hunter, pewpew arrows :o Empty
PostSubject: Re: 80 hunter, pewpew arrows :o   80 hunter, pewpew arrows :o EmptySat May 16, 2009 11:00 pm

Hehe, ja jag vet. Försökt farma UK ett tag för Xbowen där, men tyvärr har lyckan ej varit på min sida.. Men det kommer väl. Förlorade rollen på Envoy of Mortality igår också Sad

edit : Lirade naxx 10 nyss också..ny cloak, bälte, vapen, ring samt trinket Smile - fixade vapen också inatt..zz :D
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

80 hunter, pewpew arrows :o Empty
PostSubject: fg   80 hunter, pewpew arrows :o EmptySun May 17, 2009 10:11 am

hör av dig till mig in game
Back to top Go down
Sponsored content





80 hunter, pewpew arrows :o Empty
PostSubject: Re: 80 hunter, pewpew arrows :o   80 hunter, pewpew arrows :o Empty

Back to top Go down
 
80 hunter, pewpew arrows :o
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 80 Hunter
» Hunter-app! Aboou!
» Génèral 80 Dwarf Hunter
» Hunter application - Ideal
» Fastswitch Dranei Hunter

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: