Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Boomkin Dr00d, include skillz ;)

Go down 
AuthorMessage
Lastword
Fanboy
Fanboy



Posts : 3
Join date : 2009-05-12

Boomkin Dr00d, include skillz ;) Empty
PostSubject: Boomkin Dr00d, include skillz ;)   Boomkin Dr00d, include skillz ;) EmptyTue May 12, 2009 8:30 pm

Namn:Eric

Ålder:17

Klass:Druid

Proffesion:Tailor

Specc: (Tala om varför du speccat så), Moonkin speccad, Jag har speccat fullt pve.

Villig att byta specc?Ofc, Har dual specc i resto, Epic gearad i det, även full epic feral dps gear på banken.

Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic?Yes

Hur kan vi kontakta dig?Via msn, Giggz@live.se

Tidigare guilder?KiLlEr BaBoOn TroOps, Ascendence.

Varför lämnade du?Kunde inte raida under en vecka elr två, Hade fotbollsträningar och prov osv. Men nu har det fixat sig.

Varför ansöker du till Six Days?Riktigt najs guild, med progress, Och så är anilya med ofc Wink

Vad kan du bidra till Six Days?Pro dps, Alltid flasks med mig, är utanför instansen 10min innan det börjar. Smile

Vad förväntar du dig av Six Days?Najs progress, Skit najs members, och så klart exp.

Känner du någon i Six Days? nop

Gear: Armory Länk http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Lastword

Hur mycket kan du raida?/played?Inte torsdagar och vissa söndagar. Wink

Exp pre TBC/TBC, Fullt, har kört wow ända sen release, Körde allt i pre TBC och allt upp till Sunwell i pre TBC, då körde jag också priest på Vashj.
Back to top Go down
 
Boomkin Dr00d, include skillz ;)
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: