Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Zappyhb Night Elf Survival Hunter :)

Go down 
AuthorMessage
Zappyhb
Fanboy
Fanboy



Posts : 1
Join date : 2009-05-12

Zappyhb Night Elf Survival Hunter :) Empty
PostSubject: Zappyhb Night Elf Survival Hunter :)   Zappyhb Night Elf Survival Hunter :) EmptyTue May 12, 2009 8:08 pm

Namn:Zappyhb
Ålder:14
Klass:Hunter
Proffesion:Enchanting 314, Mining 450.
Specc: (Tala om varför du speccat så) Jag är speccad Survival för att den har instant shot på Explosive och har niec attacker, Även tästat MM i lvl 80 men jag hade mycket lägre DPS och DMG så jag valde att ha bra DMG och DPS genom att specca Survival.
Villig att byta specc? Jag är villig att byta specc om Guilden säger att jag ska göra det.
Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? Jag har tillgång till VEntrilo men min mic är trasig sedan 2-3 månader tillbaka
Hur kan vi kontakta dig? Ni kan kontakta mig på WoW jag är inne ganska ofta på följade gubbar (Zappyhb, Banktard, Origano.)
Tidigare guilder? Jag har varit med i Ruthless Fury har inte varit med i någon Noob guild.
Varför lämnade du? Jag lämnade för att guilden skulle läggas ner pga slacking i show up vid raids.
Varför ansöker du till Six Days? Jag ansöker till Six Days för att jag vill spela med Erfarna spelare och inte med noobs.
Vad kan du bidra till Six Days? Jag kan bidra med Enchants även Pengar (När jag har köpt Flying mount har minst 2k g kvar)
Vad förväntar du dig av Six Days? Jag förväntar mig att vi kan åtminstonde Cleara Ulduar.
Känner du någon i Six Days? Jag känner ingen i Six Days tyvär. Men jag skulle gärna vilja göra.
Gear: Armory Länk. Detta är min PvE specc / Gear http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Zappyhb
Hur mycket kan du raida?/played? Jag kan raida till 23.30 och jag är inne varje dag så jag ser om det e raids och då förbereder jag mig inför raiden.
Exp pre TBC/TBC Pre TBC är Molten Core, Blackwing Lair, och Onyxia
TBC är Karazan Black Temple Hyjal Zul'Aman och Gruul's Lair
Back to top Go down
 
Zappyhb Night Elf Survival Hunter :)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 80 Hunter
» Hunter-app! Aboou!
» 80 hunter, pewpew arrows :o
» Génèral 80 Dwarf Hunter
» Hunter application - Ideal

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: