Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Re Gulom 80 Warlock

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Gulom
Fanboy
Fanboy



Posts : 4
Join date : 2009-05-05

Re Gulom 80 Warlock Empty
PostSubject: Re Gulom 80 Warlock   Re Gulom 80 Warlock EmptyWed May 06, 2009 1:12 am

Namn:Michel Betancor Irl Gulom i wow

Ålder: 19

Klass:Warlock

Proffesion: Enchanting 275/ Mining 201 ska ta o maxa min enchanting ska försöka att maxa min enchanting so fort jag kan

Specc: (Tala om varför du speccat så) http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Shattered+Hand&cn=Gulom
Som ni ser så har jag skipat 2 Demonic Tactics för att kunna speca fullt i Emberstorm för att få ut det maximala dmg av min fire dmg

Villig att byta specc? Säg bara till så specar full demo till raiden

Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? ja det har jag och så kan jag ta up en ventrilo server om det behöves har 100/10 BBB
Hur kan vi kontakta dig?Michel_bentancor@hotmail.com eller i wow Gulom

Tidigare guilder? fallases och lite andra små startade guilder

Varför lämnade du? Det var väl inte direct någon raid guild mest lvling och att dom hjälper en att lvla

Varför ansöker du till Six Days? Hopas att vi kan bli nya Nexxt och även bättre och hört en massa positiva saker om er

Vad kan du bidra till Six Days? Ventrilo server och en jävla massa dps xD

Vad förväntar du dig av Six Days?Raid spots och trevligt folk med lite humor men om det inte finns raid spots så är det lungt
finns en dag i morn me^^

Känner du någon i Six Days? Daniel Andersson (kikku)

Gear: Armory Länk.http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&cn=Gulom

Hur mycket kan du raida?/played? Ja näst in till alla dagar efter som jag har inge skola och mitt jobb är på ett itcafe Kommer ni för bi CyberPlace så blir det free vip direct för alla guild Officers :D 34 dagar Played

Exp pre TBC/TBC Ja börja spela 2 måndar efter wow släptes men det va ingen som jag kände som lira så det vart inte så mycke spelande men sen börja polarna lira och så vart det skoj sen tog man och sluta spela ett tag tills tbc kom men det var på min mage som jag inte har kvar. Det jag han med var väll alla 1-60 instancerna och halva Sunwell Plateau ,Karazhan och alla små instancerna Auchindoun: Mana-Tombs Hellfire Citadel: The Blood Furnace etc etc

Hoppas vi kan glömma min tidigare ansökan.

Lycka till /Officers Smile Smile
Back to top Go down
karlgunnar
Member
Member
karlgunnar


Posts : 13
Join date : 2009-03-05
Age : 32
Location : Borås

Re Gulom 80 Warlock Empty
PostSubject: Re: Re Gulom 80 Warlock   Re Gulom 80 Warlock EmptyWed May 06, 2009 2:10 am

Ser bra ut men tycker inte att vi needar warlock men de får sakk avgöra Smile
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

Re Gulom 80 Warlock Empty
PostSubject: gf   Re Gulom 80 Warlock EmptyWed May 06, 2009 7:54 am

villken guild körde du naxx med på 60?
villken guild körde du sunwell på 70?
Back to top Go down
Gulom
Fanboy
Fanboy



Posts : 4
Join date : 2009-05-05

Re Gulom 80 Warlock Empty
PostSubject: Re: Re Gulom 80 Warlock   Re Gulom 80 Warlock EmptyWed May 06, 2009 11:14 am

Körde inte naxx på 60 glömde bort helt att det fanns men kommer inte i håg vilken guild jag körde med på 60. Men om det är viktigt för dig så kan jag ta o cheka up det. Sunwell va väll bara nån Pug . det vart det inte på den här realmen jag lira frostwhisper va det.
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

Re Gulom 80 Warlock Empty
PostSubject: dfg   Re Gulom 80 Warlock EmptyWed May 06, 2009 8:59 pm

okej, snacka med mig ingame
Back to top Go down
Sponsored content





Re Gulom 80 Warlock Empty
PostSubject: Re: Re Gulom 80 Warlock   Re Gulom 80 Warlock Empty

Back to top Go down
 
Re Gulom 80 Warlock
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Gulom 80 Warlock Hybrid/Affi
» Warlock, Fulic
» 80 warlock ansökning!
» Backfromhell warlock

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: