Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Jacar Priest

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Jacar
Fanboy
Fanboy



Posts : 1
Join date : 2009-04-28

Jacar Priest Empty
PostSubject: Jacar Priest   Jacar Priest EmptyTue Apr 28, 2009 11:24 am

Namn: Oscar
Ålder: Inne på 18 året ^^
Klass: Priest
Proffesion: Tailoring 447 Jewecrafting 442
Specc: (Tala om varför du speccat så) Just nu är jag Disc healing eftersom jag tycker att det e roligt och manan inte rinner iväg riktigt lika mycket som holy dock saknar man Circle of healing men det e skoj ändå ^^
Villig att byta specc? Jag är just nu Disc/ shadow men kan gärna specca Holy.
Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? Japp har mic o Vent.
Hur kan vi kontakta dig? På msn eller ingame är bäst men även mobil går för sig.

Tidigare guilder? UMM och Illusion
Varför lämnade du? UMM lämnade jag pga att folk som har farmat gear med guilden inte orkar med wipesen eller slutat spela. detta har gjort att jag är en av dom få som har gear för en bra ulduar grupp och jag sj inte orkar geara upp hela guilden igen.
Illusion var bara en kompis guild som gick i backen inget direkt att tala om ^^.

Varför ansöker du till Six Days? Jag ansöker till six days eftersom jag hört att det är en bra raid guild med många vänliga svenskar som man har snackat lite med under sin tid i Wotlk

Vad kan du bidra till Six Days? Jag tror jag kan bidra bra på healing metern och om jag får ett o annat tips om shadow kan jag nog kanske klara av att dps också. Har också hört att ni har ett par healing priestar och kanske har svårt att få med mig till raidsen men det gör inget eftersom jag inte är en sån som tjatar om att joina raids osv är gärna inne hela raidtimen om jag inte får joina för att eventuellt få en plats senare i raiden.

Vad förväntar du dig av Six Days? Jag förväntar mig roliga men även serriösa raids med såsmåningom en farmad 25 mana Ulduar.
Känner du någon i Six Days? Jag brukar små prata lite med Fulic, Sidledsoscar och Soleon alla trevila personer :D.

Gear: Armory Länk. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Jacar Har här dock shadowgear på mig atm (som inte heller är helt pjåkigt) men kanske har hunnit uppdaterats innan ni har hunnit kolla på den.
Hur mycket kan du raida?/played? Jag är välldigt aktiv och kan va med på så många raids som behövs visst kan det komma lite prov och sånt som man måste plugga lite extra till men då informerar jag det alltid i förtid. Played är 30 dagar i lvl 80.

Exp pre TBC/TBC
I pre tbc har jag bara lvlat han alldrig med några raids eftersom jag började alldeles försent för det. I tbc har jag raidat Kara gruul Maggy prövat på ssc men inte lyckas någe vidare så då jag sattsa på pvp dock var detta med min horde warlock, min prelle e dock helt ny för wotlk han lirar någar zulaman raids men var då efter nerfen. Har också lirat på en resto druid så ahr exp från TBC när det geller healing.

Jag e en rolig, glad och seriös kille som älskar att raida. Wipes blir jag alldrig sur på utan tycker att det e roligt att man möter en boss som kräver all focus för att klara av och imo har jag det som krävs för att downa en sån javel:D.

Hoppas ni gillade min apply och att ni hör av er! :D
Mvh Oscar // Jacar
Back to top Go down
Gimps
Guild Member
Guild Member



Posts : 23
Join date : 2009-01-13

Jacar Priest Empty
PostSubject: Re: Jacar Priest   Jacar Priest EmptyTue Apr 28, 2009 12:22 pm

Tror du kommer passa in bra I guilden, en offocer hör av sig till dej in-game
Back to top Go down
 
Jacar Priest
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Sidledsjohan - Priest
» Eulena - Shadow Priest
» Kvalitet 80 Shadow priest

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: