Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 weth - resto drood

Go down 
2 posters
AuthorMessage
weth
Guild Member
Guild Member
weth


Posts : 29
Join date : 2009-01-20
Age : 33

weth - resto drood Empty
PostSubject: weth - resto drood   weth - resto drood EmptyTue Jan 20, 2009 12:39 am

Namn: Simon
Ålder:17 (18 om en månad)
Klass: Druid
Proffesion: Leatherworking
Specc: http://www.wowhead.com/?%20talent=0VG0zZZfVcubugVuVIst
En polare som lirar resto sa att den va nice osv , så jag kollade runt lite, och det verkade vara en hyfsat nice specc faktist(Tala om varför du speccat så)
Villig att byta specc?: Om det behövs ja, men är bäst som healer!
Ventrillo: Ja, vent MIX , Har du tillgång till Ventrilo och mic?: Ofc!
Hur kan vi kontakta dig?: Msn, email, telefon
Tidigare guilder?: Ingen på denna server, lirade horde förut på Kazzak, en paladin.
Varför lämnade du?
Varför ansöker du till Six Days? Har några polare som lirar där, knorrelini, wikipedia och nizcho (irl polare)
Vad kan du bidra till Six Days? Jeffligt nice heals och en aktiv resto drood :D
Vad förväntar du dig av Six Days? Nice progress och trevligt folk :D
Känner du någon i Six Days? ja, som sagt, knorrelini, wikipedia och nizcho (irl polare)
Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Weth
(såg dock att den inte var uppdaterad osv, men är då iaf 80, så står det att jag är 80 är den uppdaterad)
Hur mycket kan du raida?/played? Kan raida alla tider som läggs fram, från 16.00 till 01.00
Exp pre TBC/TBC Lirat lite smått i pre TBC, typ onyxia, aq20, onyxia, osv. I tbc har jag lirat allt upp till första bossen i sunwell( som vi dock wipa på ...)

Är ny dingad osv, men ville ändå ge detta ett försök, gearar upp fort som ett djur, och är trevlig och aktiv ! Har ju nåra som kan intyga Smile
Men förstår helt om mitt gear inte räcker till, men ville prova och se vad jag behöver fixa till isf Smile Men hoppas jag får komma med iaf Smile
Back to top Go down
knorrelini
Member
Member



Posts : 6
Join date : 2009-01-11

weth - resto drood Empty
PostSubject: Re: weth - resto drood   weth - resto drood EmptyTue Jan 20, 2009 12:58 am

som sagt irl polare med mig, wiki och nizcho. Jag och nizcho går i samma klass som denna dude och han sitter med wow uppe hela dagarna på skollaptopen.
Han var mkt engagerad i wow på 70-tiden och jag tror inte att han har ändrat sin inställning...
Han har inte den bästa gearen, men om vi letar en aktiv restodruid så har han min vote!
Back to top Go down
 
weth - resto drood
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 80 resto druid apply
» Marsaw-Resto Shaman
» 80 Resto Shaman
» Resto/ench Shaman
» Largasnia 80 resto druid

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: