Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Kghammar - Präst

Go down 
2 posters
AuthorMessage
kghammar
Member
Member
kghammar


Posts : 11
Join date : 2009-04-06
Age : 38

Kghammar - Präst Empty
PostSubject: Kghammar - Präst   Kghammar - Präst EmptyMon Apr 06, 2009 8:51 pm

Namn: Jonas Eriksson
Ålder: 24 bast
Klass: Präst
Proffesion: Tailoring och Enchanting
Specc: (Tala om varför du speccat så) Har speccat 23/48/0.
Har inte hela vägen ner i holy men har imp spirit vilket är bra för raiden.
Villig att byta specc? Nix.. Har alltid kört shadow innan Wotlk och kan speccen.
Men gillar att köra holy på hel-tid nu.
Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? Japp
Hur kan vi kontakta dig? In-game på Kghammar eller Pallankg.
Tidigare guilder? Six days, Mithrid, Sleepless Knights och Kriminella.
Varför lämnade du? Six days tror jag ni har koll på varför jag lämnade och håller det utanför applyen. Mithrid lämnade jag pga Internet problem/kass dator. Sleepless kights lämnade jag för att många inte var tillräckligt bra helt enkelt. Dom har ett gäng som är riktigt bra men resten spelar bara någon gång i veckan osv. Kriminella är bara en chill guild och vi raidar bara naxx 25-manna på fredagar. Vill till lägga att jag har en bra dator nu.
Varför ansöker du till Six Days? För att få komma igång med raiding igen. Köra sarth 3-D osv.
Vad kan du bidra till Six Days? En bra healer som kan sin klass. Har också helt ok gear.
Vad förväntar du dig av Six Days? Vet vad ni går för, ni har ju vuxit och blivit en stabil raiding guild.
Känner du någon i Six Days? Jo känner till en hel drös som var med i starten men framför allt så känner jag Pious och Haisha.
Gear: Armory Länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered%20Hand&n=Kghammar
Hur mycket kan du raida?/played? 87 dagar har jag lirat. Men har inte haft min präst som main under min wow tid. Kan alla dagar.
Exp pre TBC/TBC: allt utan sunwell.
Back to top Go down
Millenear
Member
Member



Posts : 5
Join date : 2009-04-03

Kghammar - Präst Empty
PostSubject: Re: Kghammar - Präst   Kghammar - Präst EmptyMon Apr 06, 2009 9:12 pm

Jag tycker din apply ser bra ut och du har även fint gear.

Jag kommer kontakta dig in-game.
Back to top Go down
 
Kghammar - Präst
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Kvalitet 80 präst

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: