Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Æro - Death knight

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Æro
Fanboy
Fanboy



Posts : 1
Join date : 2009-04-02

Æro - Death knight Empty
PostSubject: Æro - Death knight   Æro - Death knight EmptyThu Apr 02, 2009 5:31 pm

Namn: Linus Svenning
Ålder: 18, 19 om 2 veckor : )

Klass: Death knight

Proffesion: JC 450 (nästan alla recipe's) Och engineering.

Specc: (Tala om varför du speccat så) Är speccad frost/unholy atm, för att kunna göra så mycket skada som möjligt, kan även specca blood eller full unholy om så önskas, ligger runt 4k DPS i raids, om inte mer.

Villig att byta specc? Sure thing, men stannar helst som DPS. Har tank gear med men som sagt, helst DPS Smile

Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? aa, alla versioner och en bra fungerande mic .

Hur kan vi kontakta dig? /w ingame eller ngt, är nästan alltid online så det är bara att whispa Smile

Tidigare guilder? Arte at animo, Firman.

Varför lämnade du? Firman var för omogna för mig, och inte bra progress, Arte at animo bytade server.

Varför ansöker du till Six Days? För att kunna få ut så mycket som möjligt ur spelet. Vill uppnå den bästa progressen.

Vad kan du bidra till Six Days? Bra gems, roliga kommentarer och skämt i venten (Brukar oftast vara seriös dock Wink ). En fokuserad spelare när det väl gäller, och även sjuk dps Wink

Vad förväntar du dig av Six Days? Så bra progress som möjligt och sköna snubbar (eller tjejer) Smile

Känner du någon i Six Days? Inte vad jag vet, men tycker om att lära känna nya peeps Smile

Gear: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=%C3%86ro har full t7.5 i dps, men även 4/5 t7.5 i tank gear Smile

Hur mycket kan du raida?/played? Kan spela nästan alltid när jag inte tränar eller är med min flickvän Smile Har 39 dagars play time ( på en DK ja. )

Exp pre TBC/TBC. Körde mycket med min rogue i TBC, körde allt upp emot BT och MH.

peace..
Back to top Go down
Sakk
Guild Master
Guild Master
Sakk


Posts : 81
Join date : 2009-01-09

Æro - Death knight Empty
PostSubject: fdg   Æro - Death knight EmptyThu Apr 02, 2009 6:31 pm

Om vi raidar sön,mån,tis,tors 18:45 till 23:00.

hur mycket kommer du kunna vara med?
Back to top Go down
 
Æro - Death knight
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Death Knight
» Zwanz - Death knight
» Application. Dps Death Knight Tantberit.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: