Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 protection paladin

Go down 
2 posters
AuthorMessage
wonky
Fanboy
Fanboy



Posts : 1
Join date : 2009-03-28

protection paladin Empty
PostSubject: protection paladin   protection paladin EmptySat Mar 28, 2009 9:26 pm

Namn: Tobias ingame: wonky

Ålder:16

Klass: Paladin (human)

Proffesion: Jewelcrafting och mining inte så värst bra skill men håller på att geara upp charen så det kommer i andra hand..

Specc: Protection varför? tycker att det är en rolig specc att spela och kommer oftast med i raid/hcs.

Villig att byta specc? aa jag skulle kunna tänka mig byta specc vid behov .

Ventrillo: Har du tillgång till Ventrilo och mic? självklart Smile

Hur kan vi kontakta dig? ingame wonky eller msn mamma_curry@hotmail.com

Tidigare guilder? har varit med i horde i byxxan ett bra pre woltk guild på dunemoul

Varför lämnade du? det la ner och jag började med en alliance på shattered hande

Varför ansöker du till Six Days? framför allt vill jag joina för att jag tycker att det är kul att raida och inte sitta afk i dalaran.. och vill få progress

Vad kan du bidra till Six Days? jag kan bidra med att ni får en skapligt bra tank. och nån ni kan lita på när det gäller raid

Vad förväntar du dig av Six Days? om jag får joina så är det vell att raida och få bättre exp än vad jag har nu

Känner du någon i Six Days?nej.

Gear: inte det bästa med det är under progress Armory Länk.http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Wonky

Hur mycket kan du raida? kan raida 100% /played? har runt 20 dar
.
Exp pre TBC/TBC gick bt/sunwell med min warlock på dunemoul
Back to top Go down
Greegorian
Officer
Officer
Greegorian


Posts : 81
Join date : 2009-01-10
Age : 36
Location : Sweden

protection paladin Empty
PostSubject: Re: protection paladin   protection paladin EmptySun Mar 29, 2009 5:38 am

tyvärr så har vi redan många aktiva paladiner där ibland en mkt fin prottank, så jag måste tyvär säga nej på denna ansökan pga att vi har fullt med paladiner och att ditt gear inte riktigt möter den standard som finns i six days.
Back to top Go down
 
protection paladin
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Purjolôken Protection Paladin
» Retri Paladin Yunn
» Prot paladin
» Lychnitis - Ret paladin
» Holytjock Retri paladin

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Six Days :: Ansökning-
Jump to: